Campingbed zonder extra matras, iemand tips?

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door San99, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar een campingbed die al zo'n fijn matras heeft dat je er geen extra matras bij hoeft te kopen. Bestaan die?

Thnx!!

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik denk het haast niet.. Niet makkelijk in te klappen met een dikke comfortabele matras denk ik.
    Zag wel deze week een campingbedje en een extra matras bij de kruidvat in de aanbieding. ( als het om de kosten gaat)

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Eigenlijk mag je geen extra matras in een reisbedje kregen, owv de veiligheid. Mijn dochter heeft altijd gewoon op die bijgeleverde 'harde' matras geslapen, zonder problemen. Baby's slapen overal en in de vreemdste posities. Het zijn enkel volwassenen die nood hebben aan een lekker dikke een zachte matras.

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarom zouden enkel volwassenen nood hebben aan een goed matras? Het is wel een feit dat die campingmatrasjes gevaarlijk kunnen zijn, kindjes kunnen er heel makkelijk onder kruipen.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zeg niet dat baby's geen nood hebben aan een goede matras. Ik zeg dat de eisen voor baby's anders zijn. En dat die bijgeleverde matrasje perfect volstaan.

6. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    je hebt van die bedtentjes. hierin zit zo een martasje dat zichzelf opblaast zoals je voor volwassenen die gaan camperen ook hebt. dit schuif je langs de onderkant er in, dus als het kindje in het tentje ligt kan het niet onder het matras komen.

het lig oppervlak is even groot als en campingbedje. maar er staan boogjes over zoals een echte tent. maar het stof er tussen is dan met van dat muggengaas.

hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, je vind het bij google gewoon onder babytentje. en het klapt kleiner in dan een camping bedje.

7. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Thnx!! Ja klopt de deryan, daar zit ik nu ook aan te denken.

Shakes, welk bed heb jij dan?

8. misa

misa Niet meer actief

Ik denk niet dat die bestaan. Wij hebben ook met extra matrasje erin, want naast dat die onderplaat gewoon erg hard is, is het ook plastic en hier zweten mijn kinderen (ook babys) op weg hoor.

Wij hebben ook een deryan reistentje gehad. Die grotere tot 4 jaar. Daar zit een opblaasbaar matrasje bij. Nog zweterig, al dat plastic hoor... Maar wel leuk en een mooie oplossing. Wij deden ook daar een hoesje om het matrasje en deden het matrasje in het tentje, ipv eronder in het voorbestemde vakje, zodat ze niet helemaal op plastic slapen..!

Deel Deze Pagina