Ons mannetje is nu 7 maanden maar kan nog niet zelfstandig zitten. Nu geef ik zijn babyvoeding op schoot, maar dat is helemaal niet handig. Maar in een stoeltje lijkt me nog niet echt een optie. Iemand tips over hoe ik het, het beste kan doen?
Bumbo seat, super handig! Hebben wij gebruikt totdat hij zelf kon zitten. Via MP voor een mooi prijsje al te krijgen.
Maxi-cosi zou ik niet zo snel doen, lijkt mij niet handig met knoeien. Ik deed altijd een paar minuten in een kinderstoel. Is niet zo heel erg.
Finley kan ook nog niet helemaal goed zitten, maar die zet ik voor die 5 minuutjes eten geven gewoon even in de Ikea kinderstoel. Gaat prima.
Maxicosi of wipstoel zou ik niet snel doen. Om goed te leren kauwen en doorslikken (en voor het kokhalsreflex) is het belangrijk dat het kind goed rechtop zit. Op de billen met een rechte rug. Dan zou ik hem even in de stoel zetten of op schoot (op 1 been kindje neerzetten en ondersteunen en samen aan tafel zitten zodat ie goed bij het eten kan en jij met de andere hand kunt helpen)