Ik lees even mee, ik ben ook nog op zoek naar een goede spijkerbroek. Vorig jaar heb ik de levi's bold curve gepast, maar zat niet goed.... Toen werd er een model aangeraden dat nog niet in Nederland te krijgen is, maar wel in Zuid-Amerika.... Mijn billen zijn gewoon te groot Maar misschien nu met afvallen dat het wel beter gaat passen haha. Over een paar weken maar een nieuwe poging doen
Oh die vind ik dan weer vreselijk zitten . Vriendinnen van mij met stevige heupen zijn helemaal weg van de C&A jeans! Zelf draag ik graag lage taille jeans dus aan mijn favoriet heb je niets .
Voor mij ook nooit meer iets anders dan de Levi Bold Curve. Ik heb zelfs geen riem meer nodig! Ik heb ook flinke ronde billen bovenbenen, maar met deze jeans past het en heb ik geen gat meer bij mijn onderrug.
Amen! Gisteren 3 gekocht, zitten heerlijk! Niet duur, en zeker wel degelijk. Oh ja ik ben 1.65, maatje 44 met flinke bovenbenen!
Thnx allemaal ik ga van de week is ff de Levi proberen! Enne niemand die een foto durft/wilt neerzetten?