Goeie streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SterrenMaanMarja, 27 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterrenMaanMarja

5 jan 2023
    59
    59
    18
    Vrouw
    Hallo lieve meiden,
    Nou… daar is ‘ie dan. Mijn positieve test na de stilgeboorte van onze dochter. Het voelt allemaal nog onwerkelijk maar het voelt ook heel fijn en natuurlijk heel spannend. Ik heb dus meteen last van wat onzekerheid dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Als het goed is ben ik vandaag precies 4 weken zwanger, dat heb ik berekend omdat ik denk dat ik op 13 maart mijn ovulatie had.
    Zeker weten doe ik niet want ik heb geen ovulatietesten gebruikt maar ik had wel de typische ovulatiepijn die ik altijd heb en qua vruchtbaar slijm klopt het ook wel. Is dit dan wel een goeie streep? Of had ‘ie al veel meer moeten knallen?

Bijgevoegde bestanden:

Levice, Bluetique, mamabri en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je nog iets korter zwanger bent dan je denkt want ovulatiepijn is vaak al voor je eisprong, niet tijdens de eisprong. Dus in dat geval lijkt het me een prima test hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

SterrenMaanMarja vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk wat korter zwanger, maar ach, het zal een dag of 2 schelen, dus niet zo spannend nog.

Gefeliciteerd!
    Hopelijk gaat de zwangeschap voorspoedig met een mooi uiteinde!

4. Plukdedag24

Plukdedag24 Actief lid

30 jan 2024
    318
    71
    28
    Vrouw
    Ik zie een hele mooie streep. Begin voorzichtig te genieten.. dat mag er zijn!

5. SterrenMaanMarja

5 jan 2023
    59
    59
    18
    Vrouw
    Ik heb vandaag (2 dagen later) nog een test gedaan en nu zijn de lijntjes even donker :)

Bijgevoegde bestanden:

Minimensje83, Mammavantwee, Suzi98 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Mooie oploop. Gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina