Lijkt me wel! Test je nog vroeg in je cyclus? Misschien dat ie wel donkerder gaat worden! Ik zeg ZWANGER!
Het is nog vroeg in de cyclus En had gister een ovulatietest gedaan deze was ook positief En vandaag moet zeggen na wel veel water drinken deze test Ik zeg ook positief spannend
Ja of met ochtendurine had wel veel water gedronken namelijk We wachten het even af Vind het wel positief en voelde me ook al zwanger Mijn man zei het ook Spannend, spannend, spannend
Vandaag weer een test gedaan met ochtendurine En dan ga je ervan uit die gaat knallen Nou nee hoor een streepje, maar nog vaag op de achtergrond Kan hier wel beter een foto van maken dan die van gister Dus hij is iets duidelijker dan die van gister Moet gewoon afwachten meer kan ik niet spannend Hoe plaats ik een foto van de test van vandaag? Hou jullie op de hoogte
nou spannend... foto, als je een bericht typt, dan zie je een paperclipje staan, druk hier op, dan kun je een bijlage toevoegen druk je op bladeren, zoek je de foto op je pc op en dan op uploaden, daarna sluit venster en hij staat er automatisch bij. moet hem wel ff kleiner maken in paint of zo. ben benieuwd