Ik vroeg me af of jullie man ook tattoo's heeft met de naam van jullie kind(eren) en zoja waar( evt een foto?) Ben inspiratie aan het op doen voor mijn mannetje
Mijn vriend heeft de naam van Alycia* op de binnenkant van zijn rechterbovenarm laten zetten, met een mooi roosje bij en mooi afgewerkt met schaduw enzo Ik heb wel geen foto bij de hand
View attachment 206155 Rechteronderarm. Nog niet helemaal af moet nog meer freestyle tribal bij komen.
Leuk topic! Mijn man wil ook een tattoo van de naam van onze zoon maar weet ook niet echt wat. Dus ik lees mee voor hem!
Deze is van mijn vriend. De naam van onze zoon is er in verwerkt. Ik heb precies dezelfde. Was hier net gezet. Heb er zo gauw geen andere foto van.
Deze heeft mijn man niet super foto door de zalf. Kan vanavond wel betere maken. Dit is echt de hand van onze zoon en papa hoe de kinderen ons altijd een handje geven. Hij zit trouwens op zijn linker schouderblad
Hier van de oudste, dit is net na het zetten. Kenji moet in dezelfde letters nog op de voorkant komen!
Mijn man heeft ook de namen van onse kinderen op zijn onderarm staan (binnenkant)... hij heeft hun namen in het hindoestaans erop laten zetten (mijn man is half hindoestaans/half nederlands)....Zijn vader is helaas heel jong overleden.. hij wilde dus ook iets van zijn vader (zijn vader is hindoestaans) dus op die manier gecombineerd
Mijn man heeft in een oud engels lettertype de naam van onze zoon op zijn onderarm staan. Voor inspiratie voor lettertypes moet je eens op www.dafont.com kijken
Mijn man heeft op elke bovenarm aan de binnekant op de spier zeg maar een naam. Bij hem zitten er klimopbladeren oimheen omdat dat de engelse betekenis voor Ivy is. De hagedisjes staan voor de 4 miskramen en 1 hagedisje heeft een beetje een s-vorm wat weer voor mijn voorletter staat
Mijn vriend is nog helemaal kaal! Hij wil wel graag de naam van onze dochter ooit eens laten zetten maar heeft er nog niet zo'n haast mee.
Mijn vriend heeft de naam van onze zoon opo zijn arm laten zetten. Beide zijn we Johhny Cash fan,en hij heeft de tattoo in hot rod stijl,met als tekst,A BOY NAMED SIETSE....ER IS EEN NUMMER VAN jOHNNY DAT HEET a boy named sue.... Zelf heb ik vrijdag ook een tattoo laten zetten van het moeder kind symbool,met de letter S in het midden. View attachment 206263 Dit is de zijkant
ik heb het wel eens gevraagt.. maar heeft een hekel aan tattoo's maar volgens mij is het gewoon een mietje en is hij bang voor de pijn