Goeie thermosfles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lieselot84, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hallo,

Ik heb recent een rvs thermosfles bij Action gekocht van 0.75 L. Wanneer ik 's avonds om 22.30u gekookt water kokend in de thermosfles doe (poeder in poedertoren), is het om 5.30u al bijna helemaal koud (kouder dan lichaamstemperatuur). Daar komt nog bovenop dat ik roestplekken binnenin de thermosfles gezien heb :$ De eerste fles had dit, die heb ik geruild en de 2de fles heeft het nu ook. Dus ik moet 'm weer gaan omruilen :x

Mijn vragen:

* hebben jullie ook slechte ervaringen met de rvs bullet thermosfles van Action?
    * op de verpakking van de thermos staat er dat de fles ongeveer 12u warm blijft. ik vind dat hij dat niet waar maakt. Kunnen jullie mij een goede thermosfles aanraden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb een thermosfles van de Hema, daar blijft het water echt gloeiend heet in, ook als je 'm uren laat staan.
    Als jouw thermosfles gaat roesten, dan lijkt het me dat deze niet van roestvrijstaal is.

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Bedankt voor je reactie!
    Nee zat ik ook al aan te denken. Het stond nogthans op de verpakking, dus dan ging ik er maar vanuit dat dat zo was. De thermos die jij hebt, is dat ook zo'n bullet? Denk dat ik dan ook maar naar de Hema ga. Moet er deze week toch nog heen om rompers op te halen.

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
  5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik heb hem ook van de Hema en die werkt super:
    Afgelopen zaterdagochtend 9:30 kokend water in gedaan. Maandagochtend nieuw water erin willen doen en het water was nog lauw!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook die van de Hema! Vaak idd nog lauwig water na 2/3 dagen :)

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier één van de blokker.
    Als ik savonds kokend water erin doe heb ik de volgende dag savonds nog steeds warm water.
    En die dag daarna, lichaamstemperatuur( maar zolang laat ik het neit staan voor de fles hoor!)

8. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi,

Ik wil ook die van de hema halen.
    Maar.....als ik deze 's avonds vul en 's nachts nodig heb......en hij is nog te heet, mag ik dan wat koud water erbij doen?
    Hoe doen jullie dat?

xx

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ja hoor, zo doe ik het wel. Gewoon aanvullen met koud water is geen probleem.

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Dat doe ik ook inderdaad. Heb altijd een flesje mineraalwater op zijn kamer staan. Soms wel een beetje goochelen met de hoeveelheden maar dan kan ik tenminste boven blijven 's nachts :)

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb er eentje van de ikea en die werkt ook prima!:)

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Helaas woon ik niet dichtbij Ikea. En om alleen omwille van een thermosfles daarheen te gaan... nee dat vind mijn vriend net iets te weinig ;)
    Vandaag de verroeste thermos teruggebracht naar de Action en een paar nep-uggs voor in de plaats gekocht voor binnenshuis. Zitten héérlijk aan de voetjes :D
    Van de week nog maar eens naar de Hema dan.

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb een thermos gehaald van Hema. Ook een 0.5 L. Ben er zeer tevreden over.

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden. Hartelijk bedankt voor de reacties!

14. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Heb hier de roestvrijstalen van de Xenos. 1 liter dus wat te groot naar mijn zin helaas maar wel erg goed. 's morgens vullen om 1600 uur nog steeds heet water. volgende morgen pas lauw. Maar liever had ik hem wat kleiner gehad.

Deel Deze Pagina