harstikke duidelijk persoonlijk zou ik nog even wachten met de cb digital, heb duidelijkere streepjes gezien en de cb die niet zwanger aangaf, dus om teleurstelling te voorkomen (want zwanger ben je ) wacht nog 2 a 3 daagjes met de cb maaaar gefeliciteerd die is echt heel positief
Met hoeveel pixels bekijk jij fotos ? hartstikke duidelijk streepje... Die cb gaat echt geen niet zwanger zeggen
Resultaat... Aangezien ik een duidelijke streep had op de kruidvat test gisteren moet ik me zorgen maken dat hcg miss minder is en ik dus 'maar' 4 weken zwanger ben? Sorry onzekere muts ben ik... Ga morgen ff kruidvat halen nog pf vandaag en kijken of die duidelijker worden. Test van etos eigen merk die meet pas laat (op nod) heb ik wel een streepje ook. Ook action test gedaan (had ze toch liggen) zie je nu wel beter streepje dan vrijdag toen het echt amper te zien was... Nu issie nog wel licht maar wel zichtbaar zonder dat je die test tig x moet draaien om iets te zien...
Gefeliciteerd. Gezien je kruidvat test denk ik idd dat je nu rond de 4 weken bent ipv de aangegeven 5 in je banner
Ja zeg ga jij jezelf even helemaal onnodig gek maken hartstikke prima die uitslag toch meid ik zou willen dat ik die had! Geniet ervan....ennuh een fijne moederdag he