Ik ben blij dat ik eindelijk een keer 'alleen' zwanger ben (tot nu toe dan, kan natuurlijk altijd nog) Bij mijn andere drie zwangerschappen waren er altijd wel een paar schoonzussen, mijn eigen zus of vriendinnen zwanger. Best leuk om alle kwaaltjes ed te delen hoor, maar voor mij voelde m'n zwangerschap gewoon wat minder bijzonder omdat ik nummer zoveel was in de familie,- en vriendenkring. 'k Moet wel zeggen dat ik nu alleen zwanger ben en dat ze het nou ik ook niet echt bijzonder vinden. Ik heb van m'n hele schoonfamilie en vriendenclub niets gekregen/gehoord nadat ik verteld heb dat ik zwanger was. Geen kaartje/kadootje oid. Niet dat dat persé moet hoor, maar ik doe het zelf wel altijd bij anderen en ik heb het bij de andere kids ook gekregen. Een vierde zwangerschap is schijnbaar niet meer zo 'bijzonder'...
mijn zus is 2 maanden geleden bevallen, schoonzus is nu 22 weken en ik bijna 5 schoonzus kan straks zeggen dat ze met allebei de schoonzussen samen zwanger is geweest. ben benieuwd hoe ze reageren als we het vertellen
ik ben de eerste zwangerschap samen met mn schoonzusje van mijn kant zwanger geweest zij was 4 of 5 weken langer zwanger dan ik. de 2e zwangerschap ben ik samen met mn schoonzusje van mn vriend zn kant zwanger geweest ik was toen 8 weken verder dan zij... appart he.. nu ben ik alleen zwanger
Hier zijn we met zn viertjes! Mn schoonzus is 30 weekjes zwanger dan volg ik met 27 weekjes, vriendin met 25 weekjes en nichtje met 19 weekjes. Alle4 verwachten we een meid dus dat wordt een gezellig boel !
leuk leuk!! Mn beste vriendin is nu 26 wkn.. mn schoonzus trouwens ook nog een vriendin 15 wkn.. ook gezellig
ik ben ook samen zwanger met mijn zus scheeld 10 weken. en een vriendin scheelt 9 weken erg gezellig allemaal
een andere vriendin van me is 4weken verder dan ik. en een nicht is 4weken korter. nog een paar vriendinnen/meiden die ik ken zijn zwanger.
het lijkt me erg leuk om tegelijk zwanger te zijn! helaas ben ik de enige. ben nog vrij jong dus de rest van mn vriendinnen heeft niet eens kinderen.
mijn vriendin en ik testen allebei op 5 maart posi en konden ons mond niet houden..... we zouden allebei op de kop af gelijk lopen maar volgens mijn termijn echo zal ik een week vroeger bevallen. onze eerste kindjes schelen ook 3 dagen en nee... tis geen afgesproken werk!
Mijn schoonzus en ik schelen 13 weken. Bij mij eerste zwangerschap scheelde ik 5 weken met een vriendin. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik yoga gedaan en hele goede vriendinnen aan overgehouden. Een van die meiden is nu ook zwanger en we zijn exact even ver en allebei niet gepland! Heel bijzonder en apart haha.
mijn beste vriendin en ik schelen 2 weken... Erg grappig want tijd geleden zeiden we dat we tegelijk zwanger zouden worden.... Echter... ik wilde eerder voor een derde gaan als gepland... en zij wilde haar eerste kindje (wegens omstandigheden) nog ff uitstellen.... uiteindelijk bleek zij onverwachts zwanger.... en testte ik 4 dagen later positief.... dus nu toch samen uitbuiken....
Ik ben ook samen met mijn vriendinnetje zwanger! Zij is nu 20 weken en ikke 16 weken dus dat scheelt niet veel. We gaan samen zwangerschapszwemmen dus das wel erg gezellig zo samen met onze dikke buikies!
Ik ben nu samen zwanger met 2 vriendinnen die ik via zp heb leren kennen. We waren de vorige keer allemaal in april uitgerekend. Nu is 1 8 weken eerder uitgerekend en de ander 4 dagen eerder. Ik vind het heel bijzonder dat we deze keer weer samen zwanger mogen zijn. M'n schoonzusje zal volgende week via een geplande keizersnee bevallen.
Een goede vriendin en collega is nu 23 weken (ik 7+2) en een andere collega is 12 weken. Echt supergezellig! Wel een shock voor onze baas, ik was vorig jaar de eerste van de afdeling en dit jaar zijn er al weer 3! En de vorige keer was ik tegelijk zwanger met mijn beste vriendin, ik liep 3 maanden voor.
We hebben een vriendinnengroep met 9 meiden waarvan er nu 4 zwanger zijn (1-tje 21 weken en de andere net als ik 15 weken), 2 andere meiden zijn ook bezig om zwanger te raken dus als dat hopelijk ook snel lukt dan is tweederde van de groep zwanger en ook mijn buurvrouw is zwanger (12weken). Wordt dus een heuse babyboom aan het einde van het jaar. Wel heel gezellig