welke tlefoon en internetprovider is nu echt het goedkoopst?

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

de titel zegt het al. wie is het goedkoopst na weer een telefoon rekening van 150 euro ben ik het zoo zat!we belaten 35 euro abbogeld

tele2 beloofde 2 jaar geleden gouden bergen maar nu blijk dat ze niet zo cheap zijn als ze zeggen.

ik heb telefoon nodig voor mijn werk en internet is ook zeer belangrijk.
    internet in 20 mb zat zoveel downloaden wij niet.het bellen moet vrij zijn naar vaste nummers en zeer voordelig naar mobiele nummers

wie ken deze provider.

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    ik lees ff mee!!

3. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

tsja, weet niet of het het goedkoopst is, maar ik heb een telefoonabonnement bij Hi en ga niet of nauwelijks over mijn belminuten heen...
    Bij ziggo heb je van die totaalpakketten (internet + tv) voor 40 euro pm.

Maar vraagje: heb je al eens telefoonoverzichten bekeken om te kijken waar de hoge kosten dan vandaan komen?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb internet+bellen en interactieve televisie van KPN.
    Betaal 29,95 instap voor internet+bellen en 10euro voor onbeperkt naar vaste nummers bellen.
    Heb dan wel geen 20mb internet, maar ben ook downloadfreak dus geen problemen mee.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    die heb je tegenwoordig van alles wel.
    Maar van 40 euro heb je minimaal internet en niet onbeperkt naar vaste nummers bellen.
    Dat zijn altijd nog bijkomende kosten.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik wil met mijn tv bij upc blijven ;)

hebben nu digitale hd tv met hardeschijf wilde mijn vriend graag en ik heb dat eigenlijk nergens anders in z'n pakket zender kunnen vinden

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

te kosten van de telefoon rekening. weet ik waar ze vandaan komen van de vaste nummers. ik krijg een deel vergoed van mijkn werk maar ja de prive telefoontjes niet.

ik heb al mijn familie (uitgezonderd mijn mams) ver weg zitten dus ik zit als heel snel een uur of 2 aan de telefoon.
    en we bellen heel veel naar mobiele nummers om dat die personen geen thuis telefoon hebben.
    (ik heb al geprobeerd hun gewoon niet meer te bellen maar dat gaan niet echt)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Je hoeft niet de tv erbij te nemen hoor.
    Je kunt ook losse pakketten daarom zei ik ook alleen de kosten van mn internet+bellen. Voor de tv komt er nog eens 10 euro bij.

Upc heeft geloof ik ook van die pakketten trouwens!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb Telfort Internet 100 MBPS voor 14 euro per maand, tv van KPN voor 6 euro per maand (digitenne) en telefoon van Vodafone: 27 euro voor 230 belminuten en 1000 smsjes.

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik betaal 65 euro per maand en dan heb ik internet fiber power, digitaal royaal met dvr en telefoon onbeperkt bellen naar vaste nummer van upc ;)

Share This Page