Ja zo'n 2 in een ding werkt voor geen meter! heb ik ook gehad.... eerst moet je de helft van je was er al af halen, en droog wordt het nog steeds niet... maar een losse condensdroger is super!
Ik vind een condensdroger ook super werken. Bij die wat wij hebben kun je er achter een slang op aan sluiten en die met een V-stuk in de afvoer van de wasmachine doen. Voila, geen waterbak meer om leeg te maken!
Oh dat is helemaal handig! Maar wij hebben op de afvoer van de wasmachine onze vaatwasser sindskort aangesloten! haha ook handig Maar ik moet dus nog wel af en toe dat bakje legen... maarja
Ik heb er eentje van zanussi, sinds september. Ik ben er erg tevreden mee, wij hadden hem destijds voor 400 euro gekocht, ze zijn nu te koop voor zo'n 250. Ik gooi gewoon alles er in (op wol na natuurlijk) en ze zien er nog steeds goed uit
Haha, ik weet nog wel eentje! Staat hier bij ons in de bijkeuken. Hebben we nieuw gekocht en is nu 4 jaar oud en 3 keer gebruikt.... Heb er echt spijt van dat we hem hebben gekocht toen. Ik dacht dat het lekker makkelijk zou zijn, maar de was buiten of op zolder is ook niet zoveel werk.... Sonde om alles in de droger te doen, we zijn maar met zijn tweetjes. Misschien wordt het later (over een half jaartje ofzo) wel handiger voor ons..... Dit is een Bauknecht en die 3 keer dat ik hem heb gebruikt was ik niet helemaal tevreden (misschien omdat ik niet weet hoe het ding precies werkt). Ik heb heeeeeele goede ervaringen met een Miele droger (op het werk). Staat er nu al jaaaaren en draait minimaal 3 keer per dag en nog nooit geweigerd. En echt een superding met veel mogelijkheden. Groetjes Miep
Hey meid, Ik weet niet waar je woont, maar hier in R'dam hebben we een winkel "Blokk" (ofzoiets), wij hebben daar voor weinig geld een droger gekocht (een condensdroger, dus niet met zo'n slang naar buiten), dat is ondertussen alweer 2,5 jaar geleden en we hebben er nooit wat mee gehad, super ding, als je interesse hebt kan ik wel voor je kijken welk merk het is e.d. (geen bekend merk want we hadden geen cent toen we gingen samenwonen). Liefs van mij
Wij hebben de Bosch exclusive....Ook erg super. (mijn mannetje wil het liefst alles van Bosch hebben)...