Wat op kaart zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb net een kaartje met 'sterkte' gehaald voor een oudere man bij ons uit de kerk die op dit moment in een hospice verblijft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (ongeveer 85 jaar en prostaatkanker). Nu heb ik alleen geen idee wat ik erop moet zetten... Iemand een idee?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je niet een mooie tekst uit je geloof of uit de bijbel?

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    En als je echt niks weet, dan zet je er verder toch niks op. Op de namen na dan natuurlijk.
    Soms is alleen het woord STERKTE al voldoende in zo'n situatie.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @Umm85 Vast wel, maar op dit moment lukt het me even niet om die op te ratelen :p

Ik denk dat ik er gewoon maar eerlijk op zet dat ik niet zo goed weet wat ik zeggen moet, maar even wil laten weten dat ik aan hem denk...

Bedankt!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lijkt me ook erg goed hoor.. mijn vader was ook terminaal en er kwamen soms kaarten met een heel geratel over familieleden die hetzelfde hadden gehad, vond dat niet echt opbeurend of verzachtend. Korte dingen als ´ik denk aan je´ of sterkte waren vaak al meer als genoeg en heel fijn.

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Zet er op dat jullie aan hem denken in de moeilijke tijd. Of dat jullie een kaarsje voor hem branden (en dat dan ook doen!).

Ik vind het trouwens erg lief dat je het kaartje stuurt!

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    zou ook iets erop zetten wat bij je past. En soms is het idd genoeg om neer te zetten dat jullie aan hem denken. zou er ook geen lang verhaal van maken

Deel Deze Pagina