Wat leuk. Senna leeeeeeeft voor ballen dus ik doe mee! Ze wordt er helemaal gelukkig van! Ik stuur je een PB.
Wauw!! Zo veel reacties had ik echt niet verwacht! Harstikke leuk. Ben helemaal vereerd! Vind het leuk om mensen te verrassen, gisteren nog een doosje zelfgemaakte bonbons bij de buren gebracht.. Ik had er 80 gemaakt, dus zelf opeten is ook zo iets Weet je wat, ik verloot er nog eentje extra! Een Bal tegen zoveel reacties dat slaat natuurlijk ook nergens op...
Ohw wow wat een gave bal!! Hoe doe je dat, als ik niet win moet ik die zelf maken (ben niet handig haha maar dan geef ik mn moeder opdracht) Ik doe dus mee, leuk idee van je
wauw wat een gave bal. die vind mn dochter geweldig. en de 2 zoontjes van mn vriend vinden hem ook vast leuk ons jongste zoontje is er nog wat te klein voor (5,5 week oud) maar als hij wat groter is, denk ik dat hij er vast ook graag mee wil spelen. hopelijk hebben we geluk na alle tegenslagen het afgelopen half jaar.
Wouw, ontzettend goed gelukt. Ik wil ook graag mee doen. Heb hier ook een klein voetballertje in spe. Liefs Janna