ben ik nou gek???(kleding)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lyso, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Ik snap er echt niks van. Als ik zoek voor zwangerschaps kleding, is het bijna alleen maar met buikband wat de klok slaat. Tot en met korte broeken aan toe, waar een buikband aanhangt die bijna net zo groot is als de broek zelf. Ben ik nou werkelijk de enige die dat hélémaal niets vind??? Gelukkig is het nu niet zo warm, maar zie me daar zitten met 30 graden, hemd, broekbuikband, ondersteunende buikband, shirt, pff krijg al warm als ik het typ!! Heb met veel pjin een moeite 2 broeken gevonden die helemaal geen buikband hebben, (1 uit engeland) en 1 met wel een buikband, maar dan alleen de onderkant, die is van esprit, maar vind ze a behoorlijk duur, en b, ik heb hem in laten nemen, en nu is ie tekort....:x foutje van mezelf met afspelden.... doe het nu dus met 2 spijkerbroeken, en nog wat dingentjes met toch maar band er aan.... verschikkelijk...kan nog wat uit engeland bestellen, maar vind ook niet alles leuk. en heb geen rokken ofzo kunnen vinden. Daarom mijn vraag, hoe doen jullie dat??

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Maar het zit toch niet lekker zonder of heb je dan met elastiek ofzo?

3. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Kun je zo'n buikband er niet gewoon uithalen/knippen?

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej
    Ik heb bij de H&M broeken gekocht met een stukje buikband van zo'n 5? cm! Zitten bij mij perfect en idd geen last van gezweet met mooi weer ;)

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Noppies heeft ook broeken met een klein stukje band onder je buik en niet zo'n "tent" helemaal over je buik heen!

6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    die 2 broeken die ik heb, hebben elestiek inderdaad, maar dan alleen bij de broekzakken. Dus hij kan lekker mee rekken. Vond dit heel prettig, dat ik met 7 weken al aan de zwangerschapskleding moest, maar het nog inet wilde vertellen... bij 1 broek moet je echt goed kijken. De ander zie je wel iets beter door het kleur verschil van elestiek en broek, maar met een lang shirt er over zie je niets. Lijkt me nu al ideaal straks na de bevalling. Vond de vorige keer nieuwe broeken kopen echt een hel. Niets paste!! deze heb ik.
    Buy Blue/Black Boot Cut Jeans (Maternity) online today at Next Direct Netherlands

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik haatte die buikbanden aan broeken en rokken echt. Ik knipte ze er gewoon allemaal af en deed een mooie riem om. Bijkomend voordeel vond ik dat als ik een gewone longsleeve droeg met een leuk vestje erop dat ik die longsleeve gewoon in mijn broek kon dragen en dat je dan tenminste ook wat van de riem zag. Stond weer extra leuk vond ik :D.

8. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    die zijn leuk inderdaad! maar ook weer, behoorlijk aan de prijs....:( kan wel de uitverkoop in de gaten houden trouwens!!

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Zag laatst bij H&M broeken met korte buikband...

10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    helaas, nu niets.... maar ik ben dus de enige die die banden waardeloos vind?? Het lijkt me ook helemaal niets, om die nog te moeten dragen als je eje eigen kleding nog niet past....

11. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hmm misschien ook maar proberen.... na die fout van die esprit broek ben ik een beetje huiverig voor zelf ingrijpen....:(

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vouwde die banden dus eerst elke keer om naar beneden, maar dat werd ook irritant, dus toen heb ik ze er gewoon heel rigoureus afgeknipt. Wat was ik blij naderhand :D!

13. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Ja heb ze 2 weken terug ook nog zien hangen bij de H&M.. Zijn wel leuke broeken, alleen ze vallen wel erg klein...

14. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Ik heb er 2 bij de h&m gekocht en daar zit echt een minimale band om. Ik hou er dus ook echt niet van, vind het niet eens lekker zitten. Ik heb zelfs nog normale stretchbroeken aan:).

15. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik heb 1 broek met hele kleine buikband (gekocht bij babiesjop), en die is zo klein dat ie steeds naar beneden kruipt. Normaal vind ik het niet prettig om echte heupbroeken aan te hebben en heb dan ook het gevoel dat die broek steeds afzakt.
    Nu heb ik juist een broek gekocht met buikband met elastiek erin zodat ie blijft zitten. Die zit voor mij geweldig.
    Dus bij mij is het net andersom.

16. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof me, die buikband zit er niet voor niks...

In het begin van mijn zwangerschap had ik zowel broeken mét buikband gekocht als zonder. Die broeken zonder band draag ik nu niet meer, want deze geven niet voldoende ondersteuning. Je buik wordt zwaarder en dus gaat je huid aan de zijkant trekken. Ik vind die buikband heerlijk zitten, het geeft goede versteviging.

Dus knip ze er niet uit, krijg je spijt van!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vond ze ook heerlijk zitten!maar ik was ook hoogzwanger in de winter...

sommige waren wel irri want die zakte af

18. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik krijg er buikpijn van ;) Ik ben inmiddels 27 weken zwanger, dus heb al wel ervaring hoor. Bij mijn dochter liep ik tegen het zelfde probleem aan. Toen had ik 2 esprit broeken, en die heb ik dus gedragen tot dat de gaten er in vielen...:) Maar jij zegt ondersteuning? Ik ervaar dat helemaal niet zo, begreep ook van de vk dat die dat ook niet bieden. Heb daarvoor juist een losse band gekocht, een 'echte'zeg maar. Die kan ik trouwens ook niet te lang dragen, krijgt ik weer maagpijn van...;) Heb nu 1 broek waarbij ik het wel prettig vind, die band zit vrij strak en die ondersteund inderdaad wel een beetje. Maar die is van mijnzus geweest, en zij vertelde dat die na een week of 30/35 niet meer te dragen is, gewoon omdat ie te klein wordt. Schiet dus ook niet op.:) Maar het verbaasd me dus wel, dat ik bij een engelse winkel veel onderbuik banden, of helemaal geen banden zie, (helaas weinig broeken in mijn smaak) en in nederland niet of nauwelijks. Men zegt, het wordt niet verkocht, maar als je het niet aanbied, kan er ook niets gekocht worden natuurlijk!!

19. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    je kan ze er gewoon uitknippen hoor

20. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0