Hallo allemaal, Nu ik officieel member ben, stel ik me dan direkt maar netjes voor. Oh, en Irena is eigenlijk mijn tweede naam, ik zag dat er al een paar Ramona's op het forum waren (hi naamgenoten!), vandaar. En ik word toch al vaak Irena genoemd. Nu, even voorstellen: Ik ben voor het eerst zwanger, al een tijdje zoals je aan de banner kan zien. Maar ik begin nu pas te wennen aan de nieuwe situatie en lid worden van dit forum is daar een teken van. Ik heb namelijk al sinds mijn 15e flinke gewrichtsklachten, maar kreeg pas vorig jaar een accurate diagnose en de daarbij horende medische begeleiding. Het lopen ging net weer wat beter en nou ben ik dan zwanger! Pfff... weer in de medische molen. Gelukkig kon ik soms naar dit forum surfen en zien dat sommige van mijn ervaringen tenminste 'normaal' waren, dat stak me wel een hart onder de riem! En daarom dus uiteindelijk toch me laten registreren. Nou, eh, ik post vast niet vaak zelf want verlegen dus, maar ik lees veel mee en nu kan ik tenminste eventueel ook meepraten!
welkom hier! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker van genieten! En je hoeft hier op dit forum ECHT niet verlegen te zijn hoor, hihi Liefs kiss
Hoi allemaal, wat leuk dat er zo snel al reacties waren! En zo hartelijk! Het posten is eigenlijk best leuk, ik heb hier en daar al een berichtje achtergelaten
Niet verlegen zijn, was ik ook wel een beetje maar nergens voor nodig, ze zien je immers niet. Gewoon lekker kletsen, je verhaal kwijt kunnen, heerlijk hoor!
hoi hoi ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en voel je niet verlegen gewoon lekker gezellig meekletsen hihi het posten gaat idd gewoon vanzelf.. komt helemaal goed meid! dikke knuf en veel plezier hier!
Hoi Irena, Wat leuk, een plaatsgenoot! Heel veel succes met je gewrichtsklachten en geniet van je zwangerschap. Groetjes, MaWaBe