goeiemorgen

Discussion in 'Even voorstellen' started by eva33, Dec 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eva33

eva33 Actief lid

Dec 23, 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen allemaal,

Veel te vroeg wakker, misselijk en hongerig belachelijke combinatie, maar mijn maag rommelt terwijl ik tegelijk denk bllll eten. Toch maar een stuk kerstbrood en wat sap genomen, werkt gelukkig goed!
    Tja, zwanger dus ;)
    Wil al een kindje sinds ik een jaar of zestien ben. Niet het goede moment gevonden, niet de juiste partner, verzin het maar. Wel een heleboel gebeurt, leuke en minder leuke dingen.
    Vorig jaar een relatie gekregen met mijn vriend, super gelukkig samen. Ben gelijk heel eerlijk geweest dat ik graag kinderen wil en ook niet te lang meer wil en kan wachten.
    Hij is 16 jaar ouder en heeft drie geadopteerde kinderen, dus ik wilde graag weten of hij "kon" en nog wilde voordat ik mijn hele hart zou hebben verloren.
    Gelukkig positief antwoord. Vier maanden geleden zijn we samen gaan wonen en ik ben toen gelijk gestopt met de pil. Nu zeven weken zwanger, wat een rijkdom!
    Ook spannend, maar het voelt goed.
    Volgende week gaan we het zijn kindjes vertellen zeventien, elf en dertien, ook erg spannend. Misschien wat vroeg, maar de oudste van 17 woont bij ons en ik kan het niet lang meer verborgen houden denk ik ;)
    Al met al mooi avontuur, want ook al heeft hij dus drie kinderen (en ze zijn echt heel erg zijn kids, is zo mooi om te zien) een zwangere vriendin heeft hij dus ook nog nooit gehad!
    Vond deze pagina leuk om regelmatig te lezen en dacht, weet je wat, doe gewoon mee.

Hoop met jullie mee te leven en lezen komende tijd!

groetjes Eva

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! Want voor je het weet is het voorbij. En hoe heerlijk het is om je kindje in je armen te hebben. Zwanger zijn is ook zo bijzonder en ik mis het nog regelmatig.

4. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wat een gedurfde maar mooie stap van jullie!
    Helaas horen voor sommigen die kwalen erbij ;)
    Ik wens jullie een mooie zwangerschap en een mooi kindje toe en succes met het vertellen aan de anderen!

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    welkom & heel veel succes met je zwangerschap ! geniet er maar lekker van met zijn allen !

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom

Share This Page