Vanmorgen toch maar eens een testje gewaagd, geen idee wanneer mijn NOD is maar op 23 december wel een knaller van een ovulatie test. Redelijk vroeg om te testen maar kon me niet inhouden Was een heel licht lijntje te zien, maarr pas na de 5 minuten werd deze duidelijker zichtbaar. Net nog naar de action gereden voor een extra testje en ook maar gelijk een kv gedaan. Dit is het resultaat (die van de action krijg ik niet goed op de foto) Zelfde soort lijntje als op de foto was ook vanmorgen te zien maar ook weer pas goed duidelijk na de 5 minuten. Lijntje is wel roze/paars/ Wat denken jullie ervan?
Gaaf dat jullie ook allemaal wat zien! En dat het streepje pas na de 5 minuten een stuk duidelijker werd hoeft niet erg te zijn? Ben benieuwd morgen!
Rustig wachten meis, het is nog vroeg. Ik zie wel iets maar dat kan een indroger zijn. Echt pas op nod testen.
Ik zie wel duidelijk een tweede streepje. Test na het weekend nog maar eens, dan zou hij veel donkerder moeten zijn! Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Indroger zie je niet zo snel hoor. Na het weekend lekker weer testen en dan zul je zien dat die donkerder is
Ik vind het een redelijk duidelijke test en lijkt me haast geen indroger... Ik denk voorzichtig gefeliciteerd
Ik denk dat je zwanger bent. Kv testen worden langzaam duidelijk, dus dat het streepje pas na 5 min duidelijker werd is niet erg. Voorzichtig gefeliciteerd!