Goes en omstreken wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij vinden de Chinees bij de stenen brug juist erg goed en die bij high life erg slecht een keer geweest maar nooit meer.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, zo verschillen meningen gelukkig! Wij hebben voor 't laatst in april bij de stenen brug gegeten was altijd mn mans lievelingsrestaurant maar toen was 't zo vies, alles koud enzo... Dus nu eten we pertinent geen chinees eten meer. De lachende koe en zeekoe hebben inderdaad erg goed eten! Qua griek vind ik die bij de kerk ook 't beste, beter als die op de beestenmarkt. Maar net als hotel Jersey bijvoorbeeld, erg gezellig om te eten of wat te drinken maar de service was er iedere keer zo slecht, zat je gewoon een half uur te wachten tot je kon betalen, 3x vragen mag ik betalen? Ja dan loop ik weg hoor, sorry!

Goes is eigenlijk gewoon een heel leuke stad ;)

Als het weer meezit kan je ook lekker naar 't strand om te wandelen... Strand genoeg, ik zou zelf richting Domburg/Vrouwenpolder gaan, gezellig!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Brasserie de Tijd - Home

Dit is ook een super leuke eetgelegenheid en daar kun je buffet tafelen Hebben wij pas ook een keer gedaan en is echt helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina