we hebben binnenkort een feest, dresscode : Goet foud. wat moet ik dan in vredesnaam aantrekken? als ik op internet kijk, denk ik, tis geen carnaval...... ik ben even wat inspiratie nodig. wil er niet teveel geld aan uitgeven.
Je gaat wel een beetje richting carnaval denk ik. Kleuren die niet matchen bijv. Je kan dus ook gewoon je kast open trekken en kijken wat er niet leuk bij elkaar staat haha. Persoonlijk vind ik dit nog wel grappig: Hippie jurk - Hippies & Flowerpower - Dames kleding - Feest-Carnaval Kleding Anders eens kijken bij een winkel die kleding verhuurd?
Skipak van de kringloop jaren 80, trainingspak met witte spoken en badslippers, gothic? Nurd, ordi, het is wel echt een verkleedfeest denk ik. Kringloop hangt vol dus hoeft niet veel te kosten.
Panty/legging met tijgerprint met daar over een gescheurde zwarte broek of zwarte legging, fel gekleurd topje en roze pumps ofzo? Knalroze lippenstift en een kuif 😂.
leuke reacties! hippie had ik ook al aan gedacht, maar dat is dan weer niet fout. tenminste niet voor mij, wij hebben een kever en een T2, dus dat past alweer te goed bij me om fout te zijn. en mijn jongens wat uit laten zoeken? dan kan ik beter mijn man wat uit laten zoeken, dan word het eerder fout dan dat de jongens het doen haha. ik had ook al gedacht aan een foute 3 kwart bloemetjes legging, met witte sportsokken en sandalen. maar dan moet er nog even wat op, een truitje of thirt. of juist een heel nette blouse ofzo. ik heb best kort haar, dus had misschien gedacht om dat als stekels recht omhoog te zetten. klinkt dat wat?
............ en dan lopend heen gaan. o gos, nee dat durf ik echt niet, ik wil hier graag nog wat langer wonen haha. ik moet nou al lachen.
zoiets zal het wel worden Mystiek, als er iets is dat ik fout vind, dan zijn dat zeker sokken met sandalen, dus dat is een must
Ik heb ooit een fout feest gehad en toen had ik een panty met tijgerprintje, een korte spijkerrok en hoge laarzen aan. Was met collega's, we hadden allemaal ook goudkleurige oorbellen in en onze haren flink getoupeerd en zo opgestoken.
Dierenprintjes zijn sowieso fout, maar als je ze allemaal door elkaar draagt (panter, zebra, e.d.) kan het echt, echt, écht niet! Je kunt je natuurlijk ook 15 keer laten spraytannen voor je gaat
ok, ipv bloemetjeslegging, gaat het een dierenprintje worden. sokken eronder met een ander dierenprintje. maar eh, Shadixxx, spraytan? dan heb ik idd lang plezier van het feestje haha. maar misschien wel een goed idee, om 4 tinten te donkere foundation op de doen. en knalroze oogschaduw
Haha, da's een beter idee inderdaad. Je ziet ze ook altijd bij Snog-Marry-Avoid; van die mensen die ineens 6 tinten lichter zijn als ze een doekje over hun gezicht halen. Het hoeft dus inderdaad niet per se met spraytan
Roze? Nee, blauw!!! "The first rule of eye makeup is that you can never wear enough blue eye shadow."
Je zet straks toch wel een foto hier neer he Hahaha..... Je kunt ook op die legging een te krap trainingsjasje doen.