waar kan ik de zwitsal billendoekjes het goedkoopste krijgen? ik vind ze toch echt het fijnste en ruikt heerlijk. wie kan me helpen?! mvg karin
Ik koop ze meestal bij het kruidvat als ze in de aanbieding zijn, zo'n doos met 12 stuks geloof ik... Volgens mij zijn die wel redelijk de goedkoopste...
Ha Karin, Ik kijk altijd voor de producten van zwitsal op 1plus1shampoo - vergelijk wekelijks alle aanbiedingen. Hier kan je precies zien welke zwitsal producten (wasgel, shampoo, badje etc.) in de aanbieding zijn! (Ook voor jezelf handig trouwens )
Bij de onlinedrogist.nl zag ik net dat ze redelijk goedkoop waren... 3x72 voor 5.99 ipv 12 euro en dit weekend gratis verzenden, ongeacht het aankoopbedrag! Zwitsal Lotion Billendoekjes 3 x 72 ST - De echte 24-uurs drogist
Op www.watkostenluiers.nl kun je je inschrijven en dan krijg je met enige regelmaat een mail met daarin een overzicht van luier en luierdoekjes aanbiedingen.
Ik heb ze toen erg goedkoop gekocht 3 grote dozen voor 40 euro was een foutje in de folder van het kruidvat dus ik kan even vooruit
t goedkoopst is toch wel kruidvat en trekpleister: 12 dozen voor 19.49 (was eerst 18.99) dus je betaald dan 1.62 per pak