ik ben op zoek naar een voetbal doel voor mn broertje die volgende week 3 wordt.. iemand enig idee waar ik die kan kopen? hoop dat iemand mij kan helpen, want zie aleen die hele dure maar.. en als ik de leuke van umbro zie, komen er weer verzendkosten over.. tis een extra kado, dus liefst onder de 10 euro..
Jammer dat je er nu mee komt... Ze zijn nu al twee keer bij supermarkt Bas vd heijden geweest... (ken je die supermarkt?) Die van umbro... minigoaltjes.... en voor maar een euro of 2/3!! heb er twee gekocht en die zijn echt degelijk... maar zou het zo ook niet weten.... want was ook al een tijdje aan t zoeken.. maar de speelgoedzaken zijn echt rommel... en veeeel duurder...!!
Lekkerdoen.nl - Dirk, Bas en Digros - De aanbiedingen van Dirk van den Broek - Bas - Digros Tja... maar heb je NU niets aan... het zijn aanbiedingen die ze alleen DAN verkopen.... Misschien een ander cadeautje voor nu... en ff in de gaten houden??
ik heb vorig jaar een goal bij de blokker gekocht voor iets van 12 euro. Hier een linkje van 1 bij Intertoys. Speelgoed 761788 Metalen Voetbalgoal 2 Stuks
ga vanmiddag ff naar top1toys en blokker, en als ik niet slaag, rijd ik door naar top1toys en bart smit.. we zullen zien.. tot die tijd zijn tips nog van harte welkom!