Hallo Mijn zoon is helemaal gek van Gogo's. Ik zelf, Vindt er niks aan, die kinderen worden er alleen maar vervelend of gek van :x Hoe zit het met jullie kinderen? Groetjes Fatiha
gogo's om gek van te worden. lelijke dingen, weet bij god niet wat ze er meemoeten...hhahhaha... stickerboek...gogoberg...zucht..... nog een week...en dan is het bij c1000 weer over...gelukkig..hihihi.... je wordt ook gek van al die kids die bij de ingang van de c1000 staat, en onderhand die gogo's uit je zak kijken.... maar ja ook mijn 2 kids zijn er gek mee....
Deze blog kwam ik ergens tegen 8) Op 14 september veranderde er voor velen het normale leven, in ieder geval dat van leraren, leraressen, ouders, ooms, tantes, vrienden, kennissen en veelal kinderen. Het leven van de Gogo veranderde ook, hij/zij wordt namelijk veel van eigenaar verwisseld nadat de Gogo eerst een tijdje in een zakje heeft gezeten. Gelukkig wel samen met de bekende Gogo Sticker . Ook hier in huize van **** sparen de oudste 3 kinderen variërend in de leeftijd 6 tot 12 jaar de welbekende stoere, grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogos. Ik als Moeder van deze 3 geweldige, stoere, grappige, coole en natuurlijk lieve kinderen wordt helemaal mesjokke van deze Gogos. Wij mogen niet meer naar de C1000, nee we moeten! En als we dan al naar de C1000 gaan dan moet je eerst langs dranghekken om naar binnen te kunnen om vervolgens proberen je boodschappen te doen. In de hoop dat er geen kinderen achter je aan lopen met de vraag of ze alstublieft je gescoorde Gogos mogen. Echt, ze achtervolgen je, zijn het niet de Gogos zoals in het reclamefilmpje van de bekende Supermarkt, dan zijn het wel de kinderen die geraakt zijn door die , grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogos. Oja, ik moet nog afrekenen, hoeveel Gogos zou ik hebben gescoord. Kortom hoeveel moet ik nu weer betalen voor mijn boodschappen. Nadat ik afgerekend heb probeer ik zo snel mogelijk mijn Gogos die IK gescoord heb te verstoppen, ik pak mijn boodschappen in en loop naar de uitgang Weer langs die dranghekken, ik lijk wel een bekende Nederlander, ik moet dan wel geen handtekeningen uitdelen maar MIJN Gogos .. Nee dat wil ik niet, ik probeer verder te lopen met mijn zware boodschappen en word tegengehouden door een stel kinderen die niet van manieren weten. ZE ZIJN INGESTRAALD DOOR GOGOS echt waar hoor, zo lijkt het Kijk daar wordt ik nou bang van, dat er dranghekken moeten komen om de C1000 klanten te beschermen tegen INGESTRAALDE GOGO KINDEREN. Eenmaal thuis zet ik een lekker bakje senseo, val bijna over een Gogo die is laten slingeren. Zie het stickerboek op tafel liggen, moet de resten van de opgeplakte stickers van de grond rapen en oja, ik moet ook heel goed op de Gogos passen want volgens de jongste van 6 kunnen ze ook weglopen. Deze keer haal ik de kinderen van school, ik moet namelijk nog even praten met een juf en een meester. Juf zag er heel moe uit, ze is zwanger en gaat met zwangerschapsverlof. Meester zag er ook heel moe uit, alleen hij heeft last van rondvliegende, rondslingerende en op tafeltjes staande Gogos. En niet te vergeten INGESTRAALDE GOGO KINDEREN. Ik sta ondertussen met meester te praten over mijn 6 jarige dochter, totdat de deur van de klas word opengegooid en mijn zoon van 9 roept, Moeder Ze is 4 Gogos kwijt, ze zijn gestolen en is nu wel heel verdrietig. Tranen met tuiten, ik probeer haar gerust te stellen maar vraag wel hoe dat kan Ik moest toch op de Gogos passen omdat ze weg konden lopen? Stiekem waren ze waarschijnlijk achter mijn dochter aangelopen want anders konden ze niet gestolen worden. Nee, die INGESTRAALDE GOGO KINDEREN brengen ook agressiviteit en criminaliteit met zich mee Dat is toch verschrikkelijk . Ook is er veel geld gemoeid met de Gogos, kijk maar eens op Marktplaats Marktplaats - Marktplaats.nl En je kan ze kopen bij de speelgoedwinkel, jaha echt .Gogo CRISIS dat is het! Niet te geloven, die stoere, grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogos nemen ons land over Wilders waar blijf je Als ik nu weer een Gogo zie dan roep ik heel hard HELLUP GOGOS.
Hier zijn ze nergens meer verkrijgbaar Wij spaarden ze ook. Maar den kdat ik me tante zeggers er maar blij mee ga maken, vind het ook ondingen sommige hebben geen eens een Face
Staan er net een paar kinderen bij de C1000, vraag ik heel normaal aan die kinderen of ze nog Gogo's voor me hebben want ik spaar ze voor mijn opa....had je die verbaasde gezichten moeten zien Mijn man zei al, eigenlijk moet je een paar zakjes kokos kopen, als er dan 1 vraagt om Gogo's geef je een zakje kokos, en zeg je verkeert verstaan