Hallo! Ik ben Samira, ik ben 17. En ik ben, zoals je waarschijnlijk al raden kan, Zwanger! Aan iedereen op deze site: Gefeliciteerd. PS; Ik heb geen flauw idee hoe lang ik al zwanger ben, nogal stom, weet iemand hoe ik daar achter kan komen? Groetjes, Samira
Hoi Gefelciteerd! Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? de eerste dag van je laatste menstruatie?
Gefeliciteerd... Je kunt het weten door terug te tellen naar je laatste mentruatie of een termijnecho laten maken...
Als je aangeeft bij de huisarts dat je niet helemaal precies weet hoever je bent stuurt die je wel door naar een VK en die maken dan een echo! Komen ze er zo achter hoever je bent. In ieder geval van harte gefeliciteerd, Dikke knuffel Fennita
Bedankt iedereen! Ik heb net op een site uitgerekend dat ik (nog maar) 6 weken zwanger ben, is dat mysterie ook weer opgelost! Groetjes!
gefeliciteerd ! en ga ervan genieten toch nog iemand die jonger is als mij hier, vroeg me al af of ik zo jong was
van harte gefeliciteerd!! was het trouwens een bewuste keuze om zo jong moeder te worden?? ik was op mijn 16e zwanger en het is geweldig om zo jong mama te zijn! liefs henriët