Goh, ben ik ff zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door goddess tear, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, het is een ongeplande zangerschap, en hoewel ik al heel lang zo ontzettend graag kinderen wilde, was het toch even van: O god dit kan niet waar zijn!
    Ik ben net met mn studie Pabo begonnen, die moet ik nu opgeven, mn vriend en vader van het kind support me niet... dus ja, dat was wel even schrikken...

Maar henriet, jij was dus ook jong moeder?
    Hoe heb je alles gedaan? En steunden je ouders je, of stond je er alleen vor net zoals ik?

Groetjes!

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    gefeliciteerd !! Jij word ook een jonge moeder. Ik ook alhoewel ik bijna 23 ben als het kindje geboren word. Was het bij jou geplent ?? Bij mij wel. Ik heb het gister aan mijn naaste familie verteld die waren erg verrast ! Alleen mijn schoonzusje vroeg "was het geplent" Ik zij ja helemaal !! eigenlijk vond ik het een rot woord hihi.

xx linda

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    sorry samira ik heb niet goed gelezen en zie nu je berochtje staan. Het moet wel moeilijk zijn als je vriend niet achter je staat. Steunen je ouders je wel ? Kun je bij hen blijven wonen ?

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Gefeliciteerd!

5. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Gefeliciteerd!!!

6. Nou, ik kom uit een arm gezin met gescheiden ouders.
    Mijn moedr trapt me het huis uit als ze er achter komt, en mn vader is moslim... Die vermoord me...

Dus nee, ik kan niet thuis blijven wonen....

Bedankt iedereen!!! :D

7. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!

8. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd en heel erg veel succes met alles!

9. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Van harte gefeliciteerd! en geniet er lekker van!

10. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    gefeliciteerd!

11. Antwanetje

Antwanetje Nieuw lid

26 sep 2006
    3
    0
    0
    Afdelingssecretaresse
    Kampen
    Je vroeg je in een berichtje wat je nu moest doen omdat je eigenlijk van niemand steun krijgt. Ik weet niet hoe inmiddels je situatie is, maar er zijn genoeg instantie die je kunnen helpen. Ja kan dit informeren bij je Gemeente of op internet kijken. Ik weet van een vriendin van mij die was ook al op hele vroege leeftijd moeder en dit was ook niet gepland en die kwam in een soort van huis terecht waar nog meer jonge moeders zaten die in dezelfde situatie als haar en jou zaten.

Je leert daar hoe je met je kind om moet gaan en je hebt daar ook rust. Je hebt een eigen kamer met je kindje.

Tevens kun je bij de sociale dienst een uitkering aanvragen en bijzondere bijstand voor baby spulletjes.

En ik zou je ook zo znel mogelijk inschrijven bij een woningbouwvereniging en erbij zeggen dat het spoed is.

Groet,
    Antoinette

12. devilangel

6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    gefeliciteert en geniet van je zwangerschap

13. Heel erg bedankt allemaal!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    gefeliciteerd

xxx

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je ondertussen toch al hulp en steun krijgt van iemand! Veel succes!

Liefs
    Kirby

16. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Weet je al wat je gaat doen want je zal toch iets moeten he...wat een klote situatie dit zeg hoop dat je wel blij bent met je zwangerschap want er groeit een klein babytje in je die jou heel hard nodig heeft en die onvoorwaardelijk van je houdt

Deel Deze Pagina