Er was gister iemand aan de deur geweest met n pakketje zag ik later in de brievenbus. Mn man haalde vandaag dit pakketje bij t postkantoor op. En t was geadresseerd aan mij. Haha mn man vroeg al wat ik nu weer bestelt had . blijkt t n waardebon van 100 euro te zijn, inwisselbaar bij Prénatal. Deze heb ik gewonnen met n online enquette en n filmpje die je 3x moest bekijken van de Olvarit a la cárte. En ik heb dus deze prijs gewonnen. Vind ik echt leuk, win bijna nooit wat dus.. Zijn er nog meerderen die meegedaan hebben aan deze marketing? en misschien ook wat hebben gewonnen?
ik had van de week hetzelfde! maar heb het nog niet opgehaald bij het postkantoor..! nu word ik wel nieuwsgierig. ik heb ook niks besteld, maar doe vaak mee met online enquetes.
Niet meegedaan....gunstig voor jou! Gefeliciteerd met die leuke prijs zeg! Daar weet je vast wel een bestemming voor! Elmo
Wel meegedaan, maar ik heb nog niks heugelijks in mijn brievenbus gevonden Gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk
Wat gaaf joh. Ik heb ook zoiets gehad. Ik bestel altijd mijn foto's bij de wehkamp. Zo ook mijn vakantiefoto's van afgelopen zomer. Ik november staat de postbode ineens voor de deur met een aangetekende brief van de wehkamp. Ik wordt al gelijk bang dat ik een rekening niet betaald heb ofzo. Toen ik de envelop openmaakte merkte ik dat ik een prijs gewonnen had. Van alle mensen die tussen april en september hun foto's bij de wehkamp lieten ontwikkelen zijn er 10 van uitgekozen die een foto op canvas mogen zetten van 60x80 bij de canvascompany. Daar was ik erg blij mee...
Nee, geen idee, op de website heb ik nog niet iets zien staan wat ik graag zou willen hebben. Meeste heb ik al omdat Justin al wat ouder is.. Misschien schoentjes ofzo voor strakjes.. Hahaha MUTS!