Hallo, Tijdje geleden heb ik mij aangemeld en ook voorgesteld, denk niet dat iemand dat nog weet maar dat maakt niet uit. Op Koninginnedag heb ik positief getest, ik vermoedde het al. Blijdschap, verwarring en onzekerheid wisselen zich af, het is de eerste keer. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan enzo. Volgens de calculator ben ik nu een week of 6 zwanger, dat vind ik echter zo raar want hierin zitten ook die 2 cadeauweken waarvan ik zeker weet dat ik toen nog niet zwanger was...ik denk zelf dat het 4 weken en een beetje is, gezien het feit ik de klusdagen heb genoteerd en ik zo ongeveer weet wanneer mn ei is geweest. Maar goed, ik ben dus zo moe, echt vermoeid. Wakker worden en het gevoel hebben dat je nog net zo moe bent als toen je je bed in bent gegaan. Tijdens de afgelopen vrije dagen merkte ik dat ik elke keer na mn ontbijtje er weer in dook en 2 uurtjes later ging het wel, op een werkdag gaat dat helaas niet...Verder enorm last van mn tieten, nu heb ik dat altijd wel maar zo erg als nu dat ken ik niet. Zo nu en dan krampen, soort ongi pijntjes, is maar heel kort want elke keer denk ik, hou even in de gaten hoe lang het aanhoudt, maar dan is het alweer weg. Een week of 2 geleden zweette ik me rot in bed, nu niet meer. Misselijkheid, laatst een vlaag gehad, en in de ochtend vooral dat holle gevoel, wil dan niet aan eten denken maar ik stop er maar wel wat in dan. Wie heeft nog meer deze vermoeidheid en hoe gaan jullie daarmee om? Vanmiddag wil ik even gaan sporten om mn patatje met van gisteren te verbranden maar ik moet er nu NIET aan denken, pffff. Zit nu echt te knikkebollen achter mn pc. hoe gaat het nu trouwens verder, ik probeer de verloskundige praktijk te bellen maar krijg telkens zonder verklaarbare reden het antw apparaat. Wanneer heb je echo's etc? groetjes Nina
Als eerste gefeliciteerd en als je moe bent lekker gaan slapen verwen jezelf zoveel het kan Ja je kan idd de vk al bellen en anders een andere vk proberen als deze onbereikbaar is is ook niet handig
Allereerst gefeliciteerd!! Wat de vermoeidheid betreft, dat heb ik ook!! Ze zeggen dat het over gaat maar het enige wat ik kado heb gekregen is een paar dagen en verder slaap ik het liefst 18uur per dag! Als ik dit niet doe krijg ik huilbuien ik word prikkelbaar enzenz. Vooral dat moe zijn direct na het op staan kan ik heel goed! Maar ik zou toch even laten testen op bloed armoede want het kan net zo goed daar door komen en dan krijg je medicijnen en voel je je misschien weer een stuk beter. Sterkte en ik hoop dat je snel kan genieten van je zwangerschap!