dank je voor het duimen. en mijn duimen draaien ook voor jou. dit is ronde 16 en ik ben al vaak genoeg teleurgesteld geweest. en de laatste paar maanden was mijn cyclus korter geworden dus 24 dagen precies op de dag af en ik ben bang dat ik nou weer een langere cyclus heb. dus dan wacht ik liever een paar dagen af, maar of ik dat vol hou. maar mocht ik wel een test doen dan laat ik het jullie wel even weten. liefs san.
heb je verder nog symptonen ik heb altijd als ik ongi moet worden super veel pijn aan mijn tepels en nou helemaal niet heb wel stevige borsten dan normaal en ze doen zeer bij mijn oksels daar en last onder in mijn buik afentoe ik ga zaterdag pas testen als ik vrijdag niet ongi word
ik had van de week wat last van misselijkheid. en wat steken in mijn zij. en wat lichte krampjes. heb ook last van de zijkant van mijn borsten en lijken ook wat voller. ben wel moe. en een soort van plopjes gevoel in mijn buik ik denk mijn darmen. en mijn darmen gaan de hele dag tekeer. heb geen zin in eten. geen zin in chocolade (terwijl als ik ongi moet worden ik zo een reep opeet) en veel pukkel. maar ja ik wou eigenlijk niet te veel erop letten, want je lichaam kan je zo in de maling nemen. hou me maar op de hoogte. ben wel benieuwd hoe het met jou afloopt. liefs san.
ik heb ook geen zin in eten ik at altijd voor ik naar mijn werk ging en nou eet ik met heel veel moeite een kwart broodje hihih heb ook last van mijn rug en vorige week ook steeds misselijk als ik wat at maar nou al een paar dagen helemaal niet meer michien houd me lichaam me wel voor de gek ik weet het niet meer wat duurd dat wachten toch laaaang
Ik vind het knap dat je het zo lang volhoud om niet te testen. Ik zou dat echt niet kunnen. Wanneer ga je testen? Liefs Vlindertje
ik ga denk ik testen als ik 1 week overtijd ben. ik had gisteravond weer een beetje lichtbruine afscheiding. net als de avond ervoor en ik was beide avonden aan het werk en veel gelopen. en nu weer niks meer. het blijft spannend, maar heb toch het gevoel ongi te worden vanwege die lichte krampen. we blijven afwachten. liefs san.
Ik duim ook heel hard met je mee! Vind het erg knap dat je nog geen test hebt gehaald. Snap natuurlijk heel goed dat je niet op een teleurstelling zit te wachten, ik had dat ook na een aantal maanden klussen. Toch begon ik steeds meer hoop te hebben toen de ongesteldheid uitbleef. Heb toen toch heel snel een test gehaald.....dan wist ik het in ieder geval maar. Als het dan een teleurstelling was geworden liep ik in ieder geval niet nog een paar dagen met hoop in mijn hoofd. Kon het bijna niet geloven dat mijn test positief was.....nog steeds eigenlijk niet helemaal. Ik ga in ieder geval heel hard voor je meeduimen en hoop dat je binnenkort ook een positieve test in je handen hebt!
dank je voor het duimen. ik ga denk ik vanmiddag toch een test halen en heeeeeel mischien morgenvroeg doen. ik denk dat ik zolang kan wachten omdat ik toch het gevoel heb dat ik ongi word. het is echt net of er wat naar beneden glijd, maar er komt niks uit zo'n raar gevoel. ik heb trouwens wel veel gelezen dat er dames zijn die tegen de avond wat bruine afscheiding verliesen. ik ben benieuwd. liefs san.
gistermiddag verloor ik wat rood bloed en gisteravond was het weer bruin bloed en nu nog steeds een beetje. ik denk dat het wel gewoon mijn ongi is. ik ga denk ik gewoon verder naar de volgende ronde. liefs san.
had ik ook een beetje gehoopt. maar ik voelde steeds al die krampen en dacht van ze komen wel die duivels. maar het was maar een beetje bloed. ik denk dat we binnenkort maar eens naar de huisarts moeten gaan. mijn vriend zelf begon er gister over dat hij zijn zaad anders na moest laten kijken. (vond ik wel lief) ik zei we gaan dan gewoon met z'n tweeen. liefs san.