Die tempen. Vanmorgen getempt, was gewoon 36,8 graden. Mijn ovulatie dacht ik de hele week gevoeld te hebben (die er aan moest komen). Buikpijn en nog eens buikpijn, als ik rustig zit of mijn knieen lekker opgetrokken doet het minder pijn, lopen was ook echt niks... Maar als ik dan ga tempen is hij niet hoog... wie heeft dit dus ook, wanneer je ovulatie er aan komt, zou de temperatuur toch om hoog moeten gaan, nou bij mij dus niet.
je temperatuur gaat omhoog, als je eitje is gesprongen! Dus niet voor je eisprong. Dit is het nadeel van tempen, je kan achteraf pas je eisprong detecteren.
Hou je ook een kaartje bij? Misschien is het leuk om je aan te sluiten bij de tempdames? Er is op het forum een speciaal hoekje voor temperatuurkaartjes, het is daar altijd heel gezellig
Ik doe niet elke dag tempen, dus weet niet of dat zin heeft ? Vergeet het vaak want mijn zoontje was ook niet lekker geweest de afgelopen dagen, weet wel dat ik een temp had van 38,6 en dat is al een tijdje zo ... Dus ben benieuwd of het zondag hoger wordt, want morgen heb ik mijn eisprong
je kan sowieso bij ons komen kletsen hoor! gezellig Misschien vind je het wel leuk om ook een kaartje bij te houden, voor de dagen die je wel tempt, wordt het misschien wat overzichtelijker? Ik hoop je gauw eens te zien bij de tempkaartjes