We zijn inmiddels als het goed is bijna aan het einde van de zwangerschap toe en we hebben nog steeds 2 namen waar we tussen twijfelen. We neigen steeds meer naar de ene, maar als ik de andere weer ergens hoor begin ik weer te twijfelen. Daarom nog voor de allerlaatste x hier een poll. Grote zus heet Faya. Ben benieuwd, alvast bedankt!
Ik vind ze allebei niet zo mooi maar aangezien ik Danee echt ver-schrik-kelijk vind heb ik voor Lois gestemd.
Ik vind Danée mooier, fijner klinken, afgezien van die 'nee'-klank dan. Danné vind ik trouwens een mooiere schrijfwijze
Danee vind echt niks sorry (en dan druk ik mij nog vriendelijk uit). Lois vind ik wel supermooi!!! En ook veeeeeeeeel leuker bij Faya!! Zou mij niet uitmaken of een naam meer populair nu is. Overigens hier in mijn stad en persoonlijke omgeving nooit gehoord dus zo populair is die nu ook weer niet.
ik vind Dannee ook niet lekker klinken. Ben geen fan van Lois maar vind Faya en Lois dan wel weer beter klinken.
Vind ze allebei leuk! En Faya ook! Heb op Loïs gestemd, zo zou ons zoontje hebben geheten als hij een meisje was
Lois is een naam die ik overal om mij heen hoor. Stoere engelse naam die niet ordinair is. Opzich leuk maar na de 5e Lois is 3 jaar tijd in mijn familie en vriendenkring ben ik de naam echt beu. Sophie lijkt wel orgineler. Ik zou echt voor Danae gaan. Orgineler, vrouwelijker, mooiere klank en minder hard.
Danae zo geschreven vind ik het mooiste omdat die bij ons jongste op t lijstje stond en nu komt de naam er weer op