Tjee, wat een leed, je naam moeten spellen... Moet ik ook altijd, heb er nog nooit last van gehad. Je doet net of het kindermishandeling is. Laat smaken lekker verschillen en oordeel niet zo hard.
Ik moest de naam echt een aantal keer hardop zeggen. Als je de Engelse uitspraak mooi vindt, zou ik eerder voor Owen gaan om verwarring te voorkomen. Ik vermoed dat jullie naam voornamelijk op zijn Nederlands uitgesproken zal worden en 'Goohan' vind ik niet zo heel mooi klinken.
Ik twijfelde nog maar dus wel dragon ball Z . Ik vind het geen rare naam maar het is niet mijn smaak.
Gohan vind ik een rare naam. Onze buurman heet Han. Ik zie mezelf zo zeggen Go! Han! ik weet het niet het klinkt vreemd deze naam. sorry
Ik wou net hetzelfde zeggen als de reactie hierboven, ik zou ook meteen denken: Go! Han! Ik vind deze naam ook wat raar klinken. Misschien als je later deze naam uitspreekt, denken ze dat je Johan bedoelt maar het eigenlijk niet goed kan uitspreken? Iedereen heeft een verschillende smaak en mening, maar ik persoonlijk zou niet voor deze naam kiezen.