Gok wagen en naar 4 flessen?

Discussie in 'Prematuur' gestart door frannie82, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Ik heb het eerlijk gezegd al veel eerder losgelaten. Ze zijn met 30 weken geboren, maar we zijn maar tot 3 mnd qua voeding gevolgd door de kinderarts. Toen ze eenmaal 4 kilo wogen (rond 3-4mnd) mochten we de gewone voedingspatroon volgen.
    Dus hier met 6 mnd overgegaan op nr 2 voeding (is meer voedzaam dan nr 1), en op 4 flessen. Frannie worden jullie met een reden nog zo intensief gevolgd door de ka qua voeding en wekelijks wegen? Want op deze leeftijd geeft wekelijks wegen een vertekend beeld. Kinderen groeien na 6mnd veel langzamer en in sprongen, vandaar dat ze dan om de 3mnd wegen.

Goed dat ze het prima redt op 4 flessen, want dan heeft ze ook ruimte over voor meer bijvoeding!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nee hoor ik ben 24-1 voor het laatst geweest en hoef pas 2-5 weer op controle. De weegschaal had ik voor mezelf maar die gebruik ik echt niet meer.
    Maar ik was vergeten te vragen hoe ik het moest doen met de flesvoeding.
    Van Neocate is geen nr. 2
    Vooral ik ben er veel te veel mee bezig dus we laten haar gaan.
    De kinderarts in streekziekenhuis zei 7 maanden gecorrigeerd voor tarwe dus dan wachten we nog even. Hopelijk helpen die vezels wel voor een betere poep.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Daarcvoo was het elke 6 weken controle trouwens.

Deel Deze Pagina