Het is een lastige zoekopdracht op het forum want UZA pakt ie op de een of andere manier niet maar na hoeveel dagen hadden jullie uitslag bij prikken bij het UZA in Antwerpen voor de NIPT test? Wachten is zo vervelend #dag1 Hahahaha... Ik heb overigens vandaag al een keer 14 dagen voorbij zien komen en vraag me af of het vaker voorkomt dat je voor de drie weken antwoord krijgt en zo ja bij hoeveel dagen.
14 dgn dus. Iemand in dat topic had 2 dagen eerder laten prikken en had een week later de uitslag al. Geen peil op te trekken.
Ja precies... jij was de 14 dagen die ik noemde idd. Gatsie wat irritant zeg. Dut gaat heul lang duren
Ik precies 3 weken bij het UZA, en moest er toen nog zelf achteraan. Precies na 3 weken heb ik gebeld en toen mailde ze me na 20 min de uitslag.
Nee. Bij ons is ook gezegd dat ze op voorhand ook niet kunnen zeggen of je de 8 dagen of langer bent.
Ik had op dag 9 de uitslag ☺️👍 (UZA) Heel veel meiden trouwens die ik heb gesproken op dag 9 of 10. Maar niet vanuit gaan, gezien t ook gewoon echt die 3 weken kan duren.
Hahaha ik was ook al aan t zoeken 😂😂 hier nu dag 7. Nog maximaal 14 dagen zullen we maar denken. Maar duurt zoooo lang hahaha
Hahahaha echt de ergste weken van m'n zwangerschap tot nu toe. Zelfs t wachten naar de eerste echo was niet zo erg. Maar dan heb je ook een datum om naar uit te kijken😃