Hi meiden! Hier ook een vraagje over de zogenoemde skull theorie. Topic algemeen helaas maar 1 reactie dus wou hem nog even los plaatsen (als dat mag hihi) Benieuwd wat jullie zouden zeggen nav deze echo's. Foto 1 is met 10 weken 4 dagen Foto 2 is met 11 weken 5 dagen Bij hoeveel van jullie klopte de gok nav deze theorie?! Thanks alvast en geniet van jullie zondag!
Hier zeiden ze naar aanleiding van de Skull Theorie dat het een jongen zou zijn, is toch echt een meisje. Ik vind het dus zelf niet echt betrouwbaar
Hmm snap ik dan inderdaad! 50/50 blijft de kans haha, al lees je toch aardig vaak dat het klopt. Zit sowieso niks anders op dan afwachten maar toch leuk om er een theorie op los te laten
Ik zou gokken op een meisje. Bij onze skull foto was het 50/50. Twee dachten een jongen en twee een meid. Het is een meisje
Dank voor je berichtje! Mensen die ik de vraag gesteld heb en de echo heb laten zien gaven eigenlijk allemaal meisje aan. Maar het blijft gokken hihi. Dat zie je wel bij jou uiteindelijk !
Hoi dames ik heb volgende foto meegekregen. Ik dacht duidelijk een piemeltje te zien. Nu kwam alleen een vriendin met het verhaal dat het wel erg dun en bochtig is voor een piemeltje en het wellicht de navelstreng is. Wat denken jullie?
Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden willen we je vragen onderwerpen over de skull theorie in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/481361-skull-theory.html te plaatsen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl