Ik heb vanaf het begin gezegd 13 december om 12.15, maw 1 januari . Moet heel eerlijk zeggen dat mijn verstand nu zoiets heeft van 16 december zou leuk zijn praktisch gezien. Dus we wachten maar gewoon even af
Ik ben uitgerekend op 23 april, maar ik he zo een gevoel dat het 20 april gaat komen.... omdat mijn broertje dan jarig is en hij heeft altijd het geluk gehad dat er altijd wel iets was op zn verjaardag! Zo is hij ook niet de enige die jarig is in de familie op 20 april. Dusse ik zeg 20 april ga ik bevallen! Stiekem hoop ik eerder, weet 37/38..... 40 weken dragen lijkt me nogal wat, maar goed het hoort erbij!
Ik ben op 8 november uitgerekend en ik denk dat de kleine ook op of rond die datum zal komen. Het moment van bevruchting weten we nl exact (ICSI) en bij elke controle was ie precies gemiddeld. Als deze lijn doorzet, meldt ie zich keurig op de uitgerekende datum.
ha ja grapig mijn eerste is op donderdag 3 januari geboren (5 uiitegerekend) (gevoel was veel eerder maar ja. ) onze tweede is geboren op donderdag 1 oktober ( 3 uitgerrekend) , mijn gevoel was twee dagen eerder omat het met onze eerste ook zo was dit KLOPTE erg toevallig was dat 1 dag voor de bevallingen (dus woensdags) mijn man thuis was alle twee keren had mijn moeder nacht dienst de bevallingen donderdag 'sochtends vroeg begonnen tussen 4 en 5 uur na een gede nacht rust eigenlijk was alle twee keer toevallig bijna hetzelfde alleen de tweede was sneller geboren had persweeën en geen knip gehad
Ik hoop dat ik niet weer bijna 42 weken loop. Me zoontje is geboren met 41wk en 4 dagen. Denk wel dat ik overtijd loop weer maar niet langer dan paar dagen tot 1 week
Ik ben 3 februari uitgerekend, maar ga er eigelijk vanuit dat ik later ga bevallen. Eerste kindje, dus hoor je vaker dat het wel tot 41 of 42 weken blijft zitten... is natuurlijk per persoon verschillend. Ik hou het voor nu op 16 februari. Mijn man is 16 januari jarig, dus vond ik wel een mooi getal haha... al lijkt me 8 febr. ook leuk, dan is de oma van mijn man jarig en ons zoontje wordt vernoemd naar zijn overgrootopa, dus dat is dan extra leuk voor hun... en 11 febr. is mijn vader jarig, dus is ook wel een mooi cadeau... ach, als het maar gezond ter wereld komt en ik een fijne bevalling heb, vind ik het allang best
Ik ben 28 februari uitgerekend maar denk dat ik een weekje later ga bevallen! Papa roept al vanaf het begin: "het is een meisje en je bevalt 3 maart! Het meisje had hij in ieder geval goed, ben benieuwd....
Ik ben 12 dec uitgerekend en ik hoop dat ie in de week voor sinterklaas komt ofzo. Dat zou me wel fijn lijken... Dan hoef ik niet meer zo heel lang..
Mijn uitgerekende datum is 10 december, maar denk zelf dat het de 3e van december gaat worden. Dit gevoel had ik al toen we nog moesten wachten op de positieve test. Dus ben erg benieuwd. Mijn opa is dan namelijk jarig.
Dat zou wel een heel stuk te vroeg zijn! Hoop het niet voor je. Ik ben uitgerekend 27 februari (maar waarschijnlijk 3 dagen langer zwanger). Gezien mijn voorgeschiedenis van keizersnedes en grote kinderen in mijn buik dragen heb ik het vermoeden dat ik niet over tijd ga lopen. Dus zou 14 februari wel een hele mooie dag zijn natuurlijk! We zullen het zien. Ik heb het bij mijn andere 2 kinderen ook nooit goed gegokt dus het blijft afwachten...
zowel mn vriend als ik wisten zeker dat de kleine heeel vroeg zou komen. nog voor de 37 weken maar loop er nu nog mee. heb nu zn vaag voorgevoel dat het inleiden word. al heeft mn schoonmoeder over 1 nov gedroomd en das morgen. nou van mij mag het!!
Bij mijn 3e had ik heel erg sterk het gevoel dat ze op 19 juli geboren zou worden, ik wist het gewoon zeker! (was de 23e uitgerekend). Toen ik s' ochtends wakker werd geen weeën, hevig teleurgesteld natuurlijk. Uiteindelijk is ze idd de 19e om 22:00 geboren! Nu heb ik er nog geen gevoel bij. Ik ben 3 april uitgerekend. Zowiezo voel ik deze keer nog niet zoveel met dit kindje, waar meike echt al meike was met 18 weken is dit nog meer gewoon frummel, het kleintje dat af en toe eens komt kietelen. Maar wellicht komt het omdat er nu een dreumes bij rondloopt
Ik ben 29 november uitgerekend. Maar denk zelf ook wel dat het eerder komt. Mag van mij vanaf volgende week wel komen.