het zoveelste marktplaats verhaal

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier weer het zoveelste marktplaats verhaal Ik had kaartjes voor de apenheul op marktplaats gezet en er de prijs bijgezet krijg ik een mailtje dat ze er 100 euro voor willen geven. Dus ik stuur terug dat ik er echt 140 voor wil hebben. Sturen ze weer een mailtje terug met dat ze 100 euro geven en het geld gelijk overmaken en als ze het niet voor 100 euro krijgen ze verder kijken. Ik weer terug gestuurd voor 140 en niet minder en dat ze dan ergends anders moeten kijken. Ik vind al dat het goedkoop is. 8 mailtjes heb ik intotaal gehad via 2 verschillende namen maar 1 persoon(ze hebben het zelfde telefoonnummer). Heb er niet meer op gereageerd maar ze blijven gewoon mailen.

Ik heb vaker wat op marktplaats gezet en dit nooit eerder gehad maar als dit gebeurd dan heb je toch geen zin meer om wat op die site te zetten.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik ben nu eigenlijk wel benieuwd om hoeveel kaartjes het gaat.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind het ook altijd zwaar irritant dat mensen door blijven zeuren als je een vaste prijs hebt gezet ..

blijft moeilijk voor sommige om te lezen

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Idd...!!

of als je mensen mailt en ze mailen niet terug...!!!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had denk ik na de eerste mail terug al genegeerd. Gaan ze door lopen zeuren dat ze het geld direct over willen maken... Nee is toch nee lijkt me.

Ben ook wel benieuwd naar de hoeveelheid kaartjes..

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat is irritant he... gewoon niet meer reageren...
    ik had een leuke loungeset voor in de tuin gezien... dus we gaan kijken blijkt het om een minisetje te gaan waar net 1,5 mens op een bankje kan zitten... er stond bij de advertentie: zo goed als nieuwe loungeset met lekkere dikke kussen... nou het kussen was hooguit 2cm dik.... en het setje viel zowat uit uit elkaar...
    de nieuwprijs was 300 euro zei ze en ze wou ons er 200 voor laten betalen.... dat vind ik nou echt afzetten... heb natuurlijk gezegd dat ik het setje niet mooi vond...
    dan koop ik wel een nieuwe hoor...

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik had gemaild dat ze best die 100 euro over mocht maken als ze dat zo graag wil....ze krijgt er alleen geen kaartjes voor.

8. Skye

Skye Niet meer actief

Hoeveel kaartjes zijn dat dan! Voor 140 euro moet je toch redelijk wat kaartjes hebben!!!

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    140 euro heb je dan een stuk of 8 kaartjes ?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

opzich wel logisch toch!????????
    want vaak gaat het op marktplaats wel om afdingen...
    ik snap die mensen wel!
    en als jij echt die kaartjes kwijt moet dan ga je echt wel een keer overstag voor een lagere prijs!
    beter iets dan niets toch!?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zo kreeg ik gister weer een bedel mailtje.. ze was zo arm en of ik dan niet dat gratis wilde opsturen want dan kon ze dat aan haar dochter voor verjaardag geven..

pfff het ging echt over een paar euro..

Ik verkoop juist mijn spullen omdat we met dubbele lasten zitten.. ben geen liefdadigheids instelling.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat is natuurlijk altijd het risico dat je loopt idd. Ik weet niet hoe redelijk de vraagprijs is van EUR 140,- maar stel dat je de komende weken helemaal geen biedingen meer krijt of alleen voor minder dan EUR 100,-. Dan heb je natuurlijk spijt als haren op je hoofd dat je destijds niet accoord bent gegaan met het bod van deze EUR 100,-
    Succes! Ik hoop dat je gewoon je vraagprijs krijgt!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies....
    dan moet je ze maar niet op marktplaats zetten! want daar kun je dat soort handelen verwachten...

en als je je daar echt zo aan ergert , dan open je die mailtjes gewoon toch niet????

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hoe kan je van te voren weten dat zoiets in een mailtje staat ?

en tuurlijk is MP een site om te handelen maar als de verkoper in het eerste mailtje zegt dat ze het niet wilt verkopen voor 100 euro dan moet jij als koper ook niet door gaan zeiken dat je het wilt kopen en meteen het geld over wilt maken, als de verkoopster dat wilt dan had ze je dat wel verteld ...

er zijn tegenwoordig teveel zeikers op MP ...

TS: Hoeveel kaartjes heb je eigenlijk ?

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    vind ik niet....
    je kunt het altijd proberen!
    en dat zijn waarschijnlijk mensen die het blijven proberen....

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoeveel kaartjes heb je dan wel niet idd voor 140 euro.
    Afdingen hoort er trouwens bij op mp.
    Sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar ik ben ook altijd aan het onderhandelen op mp en vaak lukt het me prima. Dat is juist de fun van mp.
    Maar idd, nee is nee en dan houdt het op...

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

precies afdingen mag op een site als mp. maar als ze duidelijk is geweest dat ze het niet doet voor 100 euro dan is het niet de bedoeling dat ze blijven mailen. dat wekt alleen maar irritatie op.
    Ben ook benieuwd naar de hoeveelheid kaarten

Ze kunnen op dit forum bijna een gedeelte maken voor mp topics haha!!!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies het is wel vervelend dat iemand maar dan door blijft mailen!
    maar ja , mailen is vrij op zo'n site!
    en kennelijk willen ze heeeeeeeeeeeeeeel graag die kaartjes! maar dan niet voor 140 euro!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Afdingen mag inderdaad, daar is MP een beetje voor MAARRR
    Als je dan een hele duidelijk mail krijgt met de ideetjes van de verkoper, dan moet je in mijn ogen gewoon ophouden met zanikken en lekker verder zoeken.

20. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjah of zeggen, nou zijn ze voor een bepaalde datum niet verkocht mag jij ze hebben en wel liefs voor maar 120 EURO!!!!
    hey, is dat fair of is dat fair ;)

Deel Deze Pagina