Golden power/red bull

Discussie in 'Gezondheid' gestart door efina, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

't Kan vast geen kwaad nee zo af en toe. Maar behalve de smaak, wat heb je er verder aan? 't Is een tijdelijke oppepper en daarna raak je in een nog grotere dip. Als ik de hele avond aan de red bull had gezeten, sliep ik als een roos :) Klinkt op het 1e gezicht tegenstrijdig, maar waar.

2. Niet meer actief

Nou ik raak na een blikje red bull niet in een nog grotere dip na een tijdje eigenlijk...
    Ik krijg er ook geen energie kick van.. ik merk er eigenlijk vrij weinig van, vind het gewoon een superlekker drankje!

3. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mijn eerste blikje red bull had ik na 15 weken echt nodig, werd echt gek, was voor zwangerschap ook echt verslaafd.
    zelfde avond kwam de eerste schop.
    zie ik daar een link?

nu heel af en toe, half blikje per week ofzo..

god daar heb ik nu wel weer zin in trouwens...

4. Niet meer actief

Nou.. lijkt me sterk dat dat zo is.. puur toeval denk ik!
    Ik heb vandaag ook een half blikje op, heerlijk!

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook een redbullverslaafde :)
    Sinds ik zwanger ben drink ik het niet meer...heel af en toe een slokje van manlief als hij weer een blikje koopt :(

Op het blikje van RedBull staat heel duidelijk dat het niet tijdens zwangerschap gedronken mag worden.
    Op de b-merken staat het volgens mij niet.

6. Niet meer actief

Nou dan weet ik niet wat voor redbull blikjes jij hebt want dat staat er niet op hoor

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zijn speciale blikjes :p

8. Niet meer actief

Hahaha ik wou net zeggen want bij mijn RedBull blikjes en de Golden Power blikjes staat het iig niet :rolleyes: en het is ook niet zo dus weet niet hoe ze erbij komt

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dan zou ik echt andere lenzen moeten nemen :oops:
    mischien 1 sterker maar misschien staat het wel op idd de a merk ofzo weet het ook nie :p

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    onzin, ik heb hier nu een blikje RB en het staat er dus niet op. Of heb jij andere blikjes als wij allemaal? maak eens een foto :D

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier dus ook een enorme verslaafde en heb ook echt moeten afkicken, ik snakte elke dag naar een Red bull en merkte gewoon dat ik het MOEST drinken. Door mijn zwangerschap ben ik het veel minder gaan drinken maar nog drink ik het wel regelmatig. Ik kan het gewoon niet laten want ik vind het zo lekker. Maar ik hou het gewoon bij 1 blikje en haal het nu zelf ook niet meer in huis, maar zodra ik bij mijn ouders binnenstap trek ik de koelkast open voor een blikje! En met het mooie weer moet en zou ik een Red Bull bestellen op een terrasje!

Af en toe 1 drinken kan geen kwaad en ach als je overal bij stil moet staan wat je niet mag dan kan je beter 9 maanden binnen zitten met geen eten of drinken in huis want tegenwoordig is alles slecht voor je!

12. Niet meer actief

Precies zo is het :)
    Red bulletje op zn tijd kan geen kwaad hoor... denk dat er meer mensen zijn die veel meer koffie/cola drinken en dus uiteindelijk op nog veel meer cafeine uitkomen als een blikje red bull..

13. Niet meer actief

Weet ook niet hoe chantalk erbij komt dat er op de blikjes red bull staat dat zwangere vrouwen het niet mogen drinken.. heeft ze gedroomd denk ik ;)

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

als ik echt behoefte heb aan een energiekick of iets dan neem ik AA.

bijv. nu, ben over een uurtje klaar met mijn 24 uurs dienst, heb bagger geslapen, wist dit van te voren en dus een lekker flesje AA voor in de bus zometeen. :D

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ik denk dat Chantalk iets had gelezen over het franse verbod.

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:( heb er even een blikje bij gepakt...
    Zou toch echt zweren dat ik het op het blikje van Red Bull had gelezen :) wahaha muts!
    Nou ja ik ga kijken op welk blikje het dan wel was en dan horen jullie het wel ;)

17. Niet meer actief

Hahaha goed zoeken dan ;)

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het stond vroeger ook altijd op de blikjes "echte"red bull

19. Niet meer actief

Ja maar dat staat er ook wel op hoor, hoeveel cafeinne erin zit

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik doelde meer op de aanwijzing voor zwangeren

Deel Deze Pagina