Gloednieuwe Shoesme Baby-Proof schoentjes aangeboden. Maat 21. De schoentjes zijn nooit gedragen, omdat ze te klein zijn gekocht. Bekijk bijlage 122507
Hoi, ik heb er 54,- euro voor betaald, dus ik zou er graag minimaal 20 euro voor terug willen hebben.
Hoi, Is prima zou je alleen nog even binnen maat willen opmeten voor me? En ze passen zeker niet door de brievenbus?
Binnenmaat zit tussen de 12,5 en 13 cm. En als je het niet erg vindt dat ik de schoentjes platdruk, dan passen ze volgens mij wel door de brievenbus. Ze zijn nl. heel flexibel. Anders verstuur ik ze gewoon in de originele doos als pakketpost. Kijk maar.
Hou je heel even vast voor me als je het niet erg vind. Morgen gaan we naar consulatie en kan ik even goed vragen daar wat haar voetmaat is. Wat hier kom ik op 13cm uit en dan zou het te klein zijn. Dan hoor je gauw van me!
die zijn zo gaaf in t echt vind ik ze nog veel mooier.. ik heb ze van mn tante gekregen in de maat van mn dochter helaas pastte ze er niet in dus heb ze toen ook 2 maten groter gekocht mijn dochtertje duwde op dat moment namelijk steeds haar voet krom met schoenen aantrekken. inmiddels is dat niet meer zo en kan ik niet wachten tot ze maat 21 heeft haha ze zijn echt super zou ze echt aanraden want iedereen vind ze supergaaf!!
Oei, dat wordt dan wellicht een beetje krap! Is er bij jullie in de buurt geen winkel die Shoesme schoenen verkoopt? Dan kun je ze even passen!
Nee dan moet ik naar utrecht. Wel super balen als het zo zou zijn want ik wil ze heel graag Maar morgenochtend moet ik erheen dus dan weet ik het al het goed is. Heb nu globaal opgemeten
Nou vanmorgen toch even redelijk gemeten en daar komt ik op 11cm. Dus dan heeft ze nog prima ruimte! En anders kan ik er iemand anders wel blij mee maken! Dus we doen het! Ik stuur je wel even pbtje