Hoi Dames, Inmiddels heb ik 13 dagen decapeptyl spuiten erop zitten. Heb hier geen bijwerkingen van. In de avond wel moe. Morgen begin ik met 100 eh spuiten van gonal f. Nu is mijn vraag wat jullie voor bijwerkingen gehad hebben tijdens het spuiten van gonal f. Alvast bedankt. Oh en mag je trouwens paracetamol of ibuprofen gebruiken tijdens het gebruik van gonal f en decapeptyl? Groetjes Friesin
Voor zover ik weet mag je gewoon paracetamol gebruiken! Ik heb tijdens het deca spuiten last gehad van hoofdpijn en moeheid, die moeheid heb ik nog steeds. En sinds afgelopen weekend ben ik ook snel misselijk, denk dat dat komt door het aantal follikels wat er groeit. Daardoor ook last van mijn buik. Succes met de GonalF en de poging!!
Ik had van Gonal F elke avond hoofdpijn, soms ook nog de ochtend na de injectie. Daarom heb ik elke avond een paracetamol genomen en dat ging prima. Succes ermee!
Ik had idd ook veel hoofdpijn. Later bleek ik overstimulatie te hebben! Dus helaas gelijk moeten stoppen. Heb ook bijna elke dag een pijnstiller genomen, ging prima.
ik voelde me juist top met gebruik van glonal f..nergens last van...terwijl ik vaak migraine heb... nu ik in de rustmaand zit en niets spuit dagelijks hoofdpijn en erg moe... succes
Je mag (volgens mijn apotheek) alleen paracetamol gebruiken. Geen bijwerkingen van de Gonal aan einde van de prik dagen wel meer buikpijn door de groeiende eitjes. Wel last van de deca en vooral snachts. Nachtzweten warm ed.
Dankjewel voor jullie reacties! Daar kan ik wat mee . Ben benieuwd hoe het zal gaan lopen. Volgende week woensdag mijn eerste follikel echo om te kijken hoe alles groeit. Groetjes Friesin
Hoi. Ik had ook last van hoofdpijn. Maar toen ik meer hing drinken (2 tot3 liter) zakte het een beetje weg. Had dan vooral sochtend bij wakker worden weer hoofdpijn maar had dan ook hele nacht niets gedronken. Ook na aantal dagen gevoelige buik door het groeien vsn follikels. Niet vervelend maar gewoon gevoelig allemaal. Ik zou bij apotheek informeren over ibrofen als je dat wil gebruiken. Paracetamol mag wel dat ik weet. Succes
Absoluut geen ibuprofen. Dat remt groei van je eitjes dus echt alleen paracetamol. En ik had geen last van de gonal meer van de deca..
Hmmm, hier overstimulatie door de stimulering. Hoef gelukkig niet te stoppen, krijg nu vrijdag de punctie ipv zaterdag/zondag. Zitten 23+ follikels, dus hopelijk genoeg eitjes!
Bedankt voor de tip over ibuprofen! Heb ze niet geslikt. Heb af en toe last van hoofdpijn, dus vandaar mijn vraag over pijnstilling. Jeetje Rozaly, want een boel eitjes! Op zich wel goed, er zitten waarschijnlijk vast wel een paar bruikbare eitjes bij Zo maar prikken!
ik heb al eerder Gonal F gebruikt bij IUI nergens geen last van gehad ... nu eerste ronde IVF .. 27 April gestart met Decapeptyl en dagelijks last van me benen rug en hoofdpijn en nie lekker in me vel ... en moet zaterdag 10 mei beginnen met Gonal F 150 eh er bij te doen ... maar denk dat het per persoon verschillend is bij de een doet het niks geen bijwerkingen geven en bij de andere juist wel . iig heel veel succes