Ik ben inmiddels bezig met m'n derde icsi poging. Vandaag zit ik op stimulatie dag 7. Ik heb sinds gisteren lichtelijk bloederige afscheiding. Het is niet helder rood van kleur maar meer bruinig/rozig. Ik maak mij hier zorgen over. Herkent iemand dit? Zou het wellicht komen door het stimuleren? Of door het hormoon gebruik?
Ik heb dit zelf niet gehad bij mijn stimulatiefase. Wel zei mijn gyn altijd dat je lichaam rare dingen kan doen tijdens deze fase omdat de hoeveelheden hormonen die je binnenkrijgt tegen de natuur in gaat. Het kan dus bijvoorbeeld zijn dat door al die hormonen de boel daarbinnen goed doorbloed is. Ook zwelt het van binnen op wanneer je meerdere eiblaasjes krijgt en worden je adres groter waardoor er misschien makkelijker een haarvaatje kan springen en wat bloed kan veroorzaken. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken zolang die eiblaasjes maar goed groeien en je niet teveel bloed verliest.
Hier kregen we altijd te horen dat tussentijds bloedverlies tijdens het stimuleren kan voorkomen. Dat is normaal, het kan geen kwaad. Maar als het echt doorzet, zou ik het wel even melden. Succes!