Hoi, ik ben al een langere tijd een stille meelezer. Nu heb ik zelf een vraag, ik zit in de mmm. Ik heb de afgelopen maand voor het eerst gonal f moeten spuiten. Hierdoor kreeg ik een mooi ei, ik moest de pregnyl zetten. Nu zit ik 8 dagen na het spuiten van de pregnyl en mijn menstruatie is vandaag al begonnen. Dit is toch veelste vroeg? Ik ga morgen bellen met het ziekenhuis. Maar mijn vraag is nu wat kunnen ze daar voor de volgende ronde aan doen? Want nu ben ik gewoon een week te vroeg. Alvast bedankt voor de reacties!
Het zou kunnen zijn dat je van jezelf te weinig progesteron aanmaakt, hierdoor wordt je dan eerder dan de gemiddelde 14 dagen na je eisprong ongesteld. Maar dit zou dan wel altijd zo moeten zijn, ook wanneer je geen medicatie gebruikt. Wat jammer voor je dat je poging niet is gelukt!
Dankjewel voor je reactie! Zijn er dan medicijnen voor of kan het ziekenhuis hier niks aan doen? Zelfs heb ik geen cyclus zonder medicijnen. Ik heb namelijk helemaal geen eisprong als ik geen gonal gebruik.
Oké, dan hoop ik dat dat bij mij ook gaat werken als ze het mij gaan voorschrijven! Dankjewel voor je reactie.
De gynaecoloog vond niet dat het al snel was. Die zei dat het vaker voor kwam dat je eerder dan 14 dagen je menstruatie krijg. Ze dacht dat ik misschien voordat ik de pregnyl zette al een eisprong had gehad dus dan zou het kloppen. Ik vind het maar vreemd.