Gonal F en slapende ledematen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Basilicum, 17 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Maandagavond ben ik weer begonnen met een ronde met Gonal F. Derde ronde met deze medicatie maar voor het eerst op 62,5 gestart (hiervoor alleen 37,5 gespoten). Nu hakt de vermoeidheid en hoofdpijn er gelijk weer in, maar dat is gewoon weer even wennen.

Maar sinds gisteravond heb ik constant slapende benen/voeten en handen/ armen. Moet echt om de minuut een andere houding vinden vanwege de irritante tintelingen. Kan dit door gonal f komen? Ik twijfel heel erg om ZH te bellen, wil niet zeuren + wil heel graag nu weer eens een echte kans op zwangerschap.
    Herkend iemand dit en ging dit vanzelf weer over?

PS het viel me ook op dat mijn hartslag in rust voor mijn doen laag is, dus misschien dat dat een link kan zijn?

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Ik herken het niet als bijwerking, wel de hoofdpijn en vermoeidheid. Ik zou bellen. Is wel jouw lijf he. Je betaald genoeg ZV om geholpen te worden als is het een gerustelling ♥

Basilicum vindt dit leuk.
  3. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Dankje, denk dat ik dat zo inderdaad maar eens ga doen. Even wachten tot het spitsuur van de poli voorbij is ;)

Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina