Hoi meiden! Nooit gedacht, maar nu toch hier.. Na 1,5 jaar proberen zijn we beiden door de molen gehaald.. Niks mis met ons.. Dus nog even aangekeken iom de gyn. Inmiddels ruim 2 jaar "bezig" en kortgeleden toch weer naar de gyn geweest. Enige dat nog getest moet worden is de doorgang Vd eierstokken.. Doodeng! Hoor/lees veel pijnlijke ervaringen.. Ik wacht nog even ivm vakantie.. Ondertussen hoop ik dus gewoon door. Zelf hebben we beiden sterk de indruk dat we niets mankeren.. Dat voelt gewoon zo.. Ik denk alleen soms dat ik agressief baarmoeder slijm heb. Misschien ook omdat ik vaak candida heb .. Inmiddels eet en drink ik sinds een half jaar geen zuivel meer en steekt de candida stukken minder de kop op.. Iemand een idee wat de oorzaak is van dat agressieve slijm? En of ik daar iets aan kan doen qua dieet BV? Verder lees ik weinig positieve verhalen van IUI.. Geeft iemand mij hoop? Ik ben t bijna kwijt namelijk...
Nou hier een positief IUI verhaal!! Bij ons was ook niets mis, na 2,5 jaar zwanger geraakt van de 2e IUI. Soms is dat gewoon het zetje wat je nodig hebt! Mocht je agressief slijm hebben, dat onderzoeken ze volgens mij niet, dan is IUI dé manier om toch zwanger te worden. Heel veel succes!
als er geen aantoonbare reden is waarom het niet lukt, dan kan iui heel goed helpen. iui is ook weinig belastend voor de vrouw, dus als de mogelijkheid er is ,en de artsen denken dat je kans hebt met iui dan altijd zeker doen
Hoi Linnik, Altijd vervelend zo'n MMM. Ik heb 2x een HSG moeten ondergaan. 1 was mislukt dus moest ik opnieuw. Tsja, wat zal ik zeggen het is geen pretje maar ook niet horror. De druk van zo'n ballonetje die ze inbrengen is gewoon niet fijn en je voelt het natuurlijk erin spuiten wat ook drukkende pijn met zich meebrengt. Maar de pijn vond ik over het algemeen meevallen. Toen ik dacht van wow dit word erger, was het ook klaar. En binnen 15 minuten mag je weer omkleden. Na 2 weken moest ik komen voor gesprek + uitslag. Veel succes en hopelijk word je zwanger dmv IUI. Ik ben bezig met mijn laatste IUI. Groetjes