Hoi allemaal, Wij zijn bezig met onze 2e stimulatie met gonal F De eerste keer dat we begonnen is in november 2017 geweest. Begon met 150 EH gonal F en elke keer omhooggeschroefd. na 14 dagen ( kort protocol ) was er maar 1 eitje gegroeid en moesten we er mee stoppen helaas. nu weer begonnen sinds 6 dagen. Morgen hebben we de eerste meting. ik spuit nu het maximale 225 EH ( maximale van Radboud ) Ik ben bang dat er morgen weer niks te zien valt . ik voel namelijk niet echt alleen ik ben zo verschrikkelijk snel geïrriteerd dat had ik de eerste keer niet en sinds 4 dagen vreselijk in mijn onderrug.. zijn er meerdere vrouwen die dit hebben meegemaakt? graag zou ik jullie ervaringen willen weten. Groetjes K.
Hoi k Ik heb het zelfde meegemaakt. Bij de eerste poging met 150EH groeide er slechts 2 follikels. Daarna ook opgehoogd naar 225EH en toen had ik er 7. Allemaal wel van goede kwaliteit. In die zin dat ze goed ontdooien en mooi doordelen naar blasto. Helaas op de verse poging na die eindigde in een MK, nog niet zwanger. Succes met je behandeling.
Bedankt voor reactie. Vervelend is het als je telkens terug moet voor fm en ziet dat er weinig gebeurt. Gisteren de eerst fm weer gehad en waren allemaal nog heel erg klein. 1 was er 12.4 maandag weer terug en dan maar weer zien. Hoe was jou eerste fm meting? Hoger als 12.4 gelijk al ? Wanneer heb je de punctie mogen doen? Vervelend dat het nog niet gelukt is. Ik wens je alle succes en geluk!
Ik heb ondanks de 225 eh ook elke keer maar weinig eitjes. De eerste keer 2, tweede keer maar 1 en de derde keer 2. Dit waren dan de goeie.. er zaten er elke keer nog 1 of 2 maar die bleven erg klein.
Bij de eerste FM was 1 rond de 13mm en de ander 7. 2e FM niet veel verbetering dus de poging toen gecanceld. Dankje!