Wie o wie heeft ervaring met HYFoSy Oftewel schuimecho De kans is groot dat ik een baarmoederecho moet laten maken. Maar ze vroegen mij ook of ik mee wilde doen met het onderzoek van de schuimecho. Nou denk ik zelf prima. Twee echo’s zien misschien meer dan een. Alleen heeft iemand een idee welke kosten dit met zich mee brengt en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een schuimen O gehad, maar niet de gewone. Ik heb er bijna niks van gevoeld, in ieder geval geen pijn! Ze konden 1 eileider heel goed zien dat hij doorgankelijk was. De andere was iets lastiger te zien zeiden ze. Ik Bennies erna zwanger geworden. Dat gebeurde pas met ICSI, maar wat de kansen betreft is schuim net zo goed is mij toen verzekerd. Grootste verschil is dat je bijna geen pijn hebt en de andere echt geen pretje schijnt te zijn. Succes! Ik heb mijne in het Spaarne laten doen, waar ze de eerste waren die hiermee werkten. Misschien inmiddels alweer vanalles veranderd.
als het een onderzoeksfase is zijn er geen kosten (want gedragen door onderzoeksteam/zkh). voor de reguliere hsg betaal je je eigen bijdrage voor dit jaar, net als met de bezoekjes aan de gyn.