Gonal F ervaringen IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Melinda28, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja dat snap ik heel goed! De eerste ronde OI heb ik ook expres vroeg een test gedaan om EN in de gaten te houden wanneer de Ovitrelle uit mijn lichaam was, maar ook omdat ik bijna ging geloven dat de testen bij mij niet werkten omdat ze altijd wit waren :)

Ik hoop heel erg dat het streepje de komende dagen gaat oplopen.. was ie lichter dan gisteren?
    Fijn dat je wel positief staat tov ivf, ik zou zelf nl de kriebels krijgen van het idee dat je na 3 pogingen klaar bent...
    Nou ja, positief denken...en ik blijf duimen! Hou je me op de hoogte?

2. Melinda28

Melinda28 Lid

Oct 21, 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa sta zeker open tov ivf. Heb daar een beter gevoel bij dan iui klinkt raar maar waar😄.

Ja ken dat gevoel naja ik geen streepje komt beetje op het zelfde neer maar goed. Ja zeker positief denken hoor. En ja idd je hebt 3 pogingen, maar sat komt wel goed😄.

Ik hou je zeker op de hoogte Sun jij mij ook af en toe laten weten hoe het met je gaat. Nou geniet ervan .

Trouwens de test hmmm jaa nee valt mee. Die test die ik had staat als onbetrouwbaar dus hou het gew op de kv.

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej,
    Hoe is het ermee? Zijn de testjes misschien toch nog opgelopen? Dat zou toch wel geweldig zijn... En wanneer staat anders de intake voor ivf?
    Inderdaad vertrouwen hebben hoor!

Hier gaat het wel oke. Ik had donderdag veel buikpijn en weet eigenlijk niet of het nou krampen waren of toch mijn darmen...zh gebeld voor de zekerheid en nu moet ik vrijdag voor de 1e echo. Inmiddels geen buikpijn meer, dus ik twijfel of ik toch niet beter later kan gaan. Vrijdag ben ik pas 6+1 en ik vraag me af of er dan wel iets te zien is en zo niet of ik daar niet meer gestresst van raak..

Share This Page