Voel me soms een proefkonijn.. raad gevraagd!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lisa890, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hoi dames,
    Vandaag weer zo'n dag waar ik al wenend het ziekenhuis uit ging voor de werkdag begon.. :(
    Ronde 17, ronde 3 MMM.
    Ronde 1 mmm: gonal f 50 bms 4mm
    Ronde 2: gonal f 50 bms opnieuw 4mm. Ik start met progynova op dag 8 om het te dikken en dit werkt goed maar vertraagt follikelgroei.. verhoging gonal f naar 75. Op dag 18 pregnyl
    Ronde 3: gonal f 75, progynova op dag 1 gestart. Ik vroeg nog aan de gyn of dit de follikelgroei niet zou remmen maar nee volgens haar geen enkel probleem. Dag 7 controle, geen follikelgroei te zien maar bms wel mooi dik. 3 dagen verhogen naar 100eh, progynova blijven nemen. Vandaag controle: follikels nog even klein ondanks verhoging gonal f.
    Nu wil ze dat ik tot vrijdag hetzelfde blijf doen: gonal f 100eh en progynova blijven nemen.
    Ik snap niet waarom ik de progy moet blijven nemen als ze nu duidelijk zagen dat mijn follikels gewoon niets groeien hierdoor.
    Voel me echt een proefkonijn soms..

Ik zie het ook eerlijk gezegd niet zitten om vrijdag opnieuw te horen dat de follikels even klein zijn.

Wat zouden jullie doen? Progynova een paar dagen stoppen of toch het advies volgen?
    Normaal zou ik het advies volgen maar het was nu overduidelijk dat er geen groei was door die pillen.. zie het nut er niet van in om nu nog eens 5 dagen gonal f voor niets te liggen spuiten.

De moed zakt weer even weg.. :(

2. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    Is Menopur spuiten geen optie? Omdat Menopur een combinatie is van FSH en LH en Gonal F alleen FSH. Volgens mij helpt deze combinatie met het dikker worden van het baarmoederslijmvlies.

3. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie. Intussen nieuws gekregen vandaag dat ik de cyclus moet stopzetten omdat er geen schot in de zaak komt.. 14 dagen gonal f gespoten, helemaal voor niets. Loop er gewoon om te huilen :(
    Ik moet hierna met iets anders starten dan gonal f, hopelijk zal dat dan menopur zijn..

Deel Deze Pagina