Hoelang buikpijn na punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prinses, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb afgelopen vrijdag de punctie gehad. Ik ben benieuwd hoelang jullie buikpijn hadden na de punctie? Ikzelf heb een soort van spierpijn op de plaats van mijn eierstokken.

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Bij de eerste punctie had ik 12 eitjes toen heb ik weinig last gehad.
    Bij de 2de punctie had ik er erg veel en toen wel een paar dagen rustig aan gedaan i.v.m overstimulatie en heb er toen eek een dag of 4 last van gehad.

Hoe is de punctie gegaan? Spannend weer

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Hoi prinses,

als je nog pijn hebt, dan moet je het rustiger aan doen. Je eierstokken hebben een flinke optater gehad door die hoeveelheid eitjes en daarna door die gemene prikken! Ze zijn erg beurs natuurlijk. Er zitten een hoop organen in dat gebied, denk bijv aan de darmen. Het belangrijk dat goed naar het toilet kan (nr.2:cool:), zodat je darmen niet je eierstokken blijven prikkelen! Ik had dit bij mijn vorige punctie ook heel erg. Ik heb niet genoeg rust genomen en kreeg dat dubbel en dwars op m'n bordje terug. Ik ben ook gevoelig voor obstipatie, dus dat hielp niet. Van de ivf-vpk tips gekregen hiervoor.

Succes en bij twijfel het zkh bellen!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Thx! Gisteren idd meer pijn, totdat ik mijn darmen geleegd had. Dus ik denk dat je verhaal heel erg klopt.:)

Rustiger aan doen, dat kan haast niet. Ik doe namelijk bijna niets. Hihi! Nou ik zet het op een drinken (water ;) )vandaag, en zal nog rustiger aan doen.

Deel Deze Pagina