Vorige week woensdag heb ik een IUI behandeling gehad. Sinds vandaag valt het mij op dat ik erg vochtig ben van onderen. M'n broekjes zijn /waren nattig. Ik heb het idee dat m'n schaamlippen ook het wat vochtig zijn. Sorry voor de uitleg. Wat zou dit kunnen zijn? Een blaasontsteking misschien?
Ik heb dit ook altijd van de utrogestan. De ene dag wat meer dan de andere trouwens. Wanneer ga je testen? Spannend.
Hier alleen pregnyl nu 4 dgn na inseminatie en 6 na pregnyl en heb dat nu ook. De eerste ronde had ik het ook en sowieso meer afscheiding, de tweede niet. En nu weer wel.... Jij ook succes met wachten
@Truus81: bben je nog in afwachting van je tweede iui poging? Wanneer mag je testen? Had je 1 of 2 eitjes? Ik wil altijd heel graag 2 eitjes, maar heb dat maar één keer gehad van de 11 pogingen!!
Hoi 11 pogingen!! Weet niet eens of ik dat vol zou houden.... Vreselijk voor je dat het moet, maar ook respect. Ben nu in afwachting Vd 3de inseminatie. Deze keer 2 eitjes maar de eerste 2 x ook maar 1 daarom hadden ze nu de hormonen opgehoogd. Dus nu maar weer duimen draaien