Gonal-F, Menopur, Decapeptyl, Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ThaPassioN, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaPassioN

ThaPassioN Nieuw lid

28 aug 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames

Na onze pogingen hebben wij nog Gonal F, Menopur,Utrogestan en Decapeptyl over.

Gonal-F 1 * pen van 900 eenheden, houdbaar tot december 2013.
    Menopur 1 * doos met 5 spuiten houdbaar tot november 2015
    Utrogestan 2 x doosje, houdbaar tot februari 2015
    Decapeptyl 4 x doosje van 7 spuiten, houdbaar tot december 2015. (hierbij krijg je dan 6 lossen spuiten erbij, mocht je dat willen)

Wij hebben de medicatie altijd in de koeling bewaard, dus mocht je interresse hebben dan graag afhalen in Nederland(omgeving Eindhoven) met koelbox.

Wij hebben ook voor de medicijnen moeten betalen, maar wie kan ik er nu blij mee maken voor een reëel bod

pm voor meer informatie.

Groetjes Pascal

2. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 G (300ie) en 3of 4 pakjes U (tot eind sept). Gratis af te halen voor degene die in zijn zelfbetaalde poging zit

3. Meen je dit nou echt? ;)

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #4 wishfulthinking, 23 sep 2013
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
    Wie helpt mij mijn koelkast te legen?? ;)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je de medicijnen vergoed hebt gekregen, is het een beetje vreemd om vervolgens geld te vragen voor de restanten...;) Overigens is handel in medicatie ook niet toegestaan op het forum.

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

TS schrijft dat ze zelf heeft betaald voor de meds

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #7 wishfulthinking, 23 sep 2013
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
    idd ;)

Ik hoef er trouwens niets voor te hebben..( alleen vergoeding verzendkosten als daar gebruik van gemaakt word.. ik denk dat dat wel logisch is??)

Dus meiden die een een zelf betaalde poging gaan doen..
    Pb me maar;)

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Het dikgedrukte komt een beetje raar over.
    Snap best dat je iemand in een zelf betaalde poging wilt helpen, maar dan wel gratis.
    Anders zie ik t niet als helpen, maar als handelen.
    (Sowieso is dit niet toegestaan op ZP, "drugs handel")

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    O ja, ik heb niet goed gelezen. Maar dan nog vind ik het vreemd dat je geld gaat vragen voor je overgebleven medicijnen. Hier alles weg gegeven, aan de fertiliteitsafdeling die het weer gratis aan vrouwen geeft die het zelf moeten betalen. Ik vind niet dat ik geld hoef te "verdienen" aan iemand die in hetzelfde schuitje zit.

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik hou niet zo van discussies, toch werd ik hier min of meer naar toe geleid. Ik vind het niet kunnen dat jij je overgebleven spullen wilt verkopen. Je weet ten eerste niet naar wie je het verzend.. Stel dat er iemand ''verslaafd'' is. Of iemand ie denkt zelf wel even te kunnen dokteren. Daarbij als je iemand wilt helpen vind ik het niet netjes dat je er geld voor vraagt, natuurlijk heeft het jou ook geld gekost maar dan nog. Dit is mijn mening.

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ja Jippie daar heb je gelijk in, hier geef ik oevrgebleven spul altijd meteen terug. Heb ik hopelijk ook al flink wat dames mee geholpen

Deel Deze Pagina