Ja op de foto is hij echt heel vaag, in het echt is ie iets duidelijker maar ook nog niet heel duidelijk. Dus doe zondag een clearblue digital
Ja het lijkt erop. Vind het nog wel een beetje eng. Morgen nog 1 laatste digitale test en dan ga ik genieten
Haha ja snap heel goed dat je het eng vind! Maar dat zal het de komende tijd ook nog wel blijven hoor! Eerste 12 weken zijn altijd spannend
Wauw, gefeliciteerd!! Wat geweldig voor je! Ik heb tussendoor ook menstruatie achtige krampen. Word er soms ook zo onzeker van. Schijnt er ook wel bij te horen, maar het blijven spannende tijden hihi. 21 december de eerste echo!
Ja heel blij mee. En krijg woensdag 13-12 de eerste echo. Dan ben ik ruim 7 weken. Spannend allemaal!
Vonden/vinden jullie het ook zo spannend. Las net iets over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoe herken je dat. Pff het is allemaal nog wel onzeker. Ik wil blij zijn maar ik twijfel ook nog aan van alles. Heb af en toe steekjes, elke keer denk ik zou er iets mis zijn
Ik herken je gevoel heel erg! Ben ook steeds zo bang geweest dat het alsnog fout zit. En die 3 weken wachten na de positieve test tot de 7 wkn echo duurt dan ook zo lang!
Ja ik zou heel graag gewoon van elke dag willen genieten maar omdat het nog zo onduidelijk en twijfelachtig is durf ik dat ook niet zo goed. En ja ik moet nog 2 weken wachten maar vind dat ook lang wat waren jou eerste symptomen? En hoe gaat het nu?
Dat herken ik ook helemaal. Ben uiteraard SUPER blij maar ik kan er nog niet echt van genieten. Tussendoor best wel wat krampjes enz en ben doodsbang dat ik wanneer ik naar het toilet ga dat ik bloed tegen kom. We hebben wel veel afleiding gelukkig (net sinds vrijdag een huis gekocht en gisteren de onze verkocht), dus ben er gelukkig niet de hele dag mee bezig. Het is zooo spannend!! Wij hebben de echo pas op 21 december. Geen idee hoe ik de tijd door moet komen.
Gefeliciteerd met jullie huis! Ja dat vind ik ook spannend. Gek dat jullie pas 21-12 mogen, kan je niet eerder? Bij mij werd gezegd tussen 6-7 weken. Ik probeer er ook niet mee bezig te zijn maar is wat lastig Haha. Ik heb af en toe ook krampjes, maar voel niet heel erg veel.
Ah dan heb je geluk dat je een weekje korter hoeft te wachten! Hier doen ze het echt niet voor de 7 wkn. Ik heb vrijwel nooit symptomen gehad. Gevoelige borsten/tepels. Af en toe krampjes maar meer kan ik me niet herinneren. Hier nog wel wat onzeker na de operatie. Met de spoed operatie werd ik 5/6 dagen later ziek van infectie en daar zit ik morgen op. Blijft toch ergens in je achterhoofd hangen ookal is die kans nu heel klein.
Ja dat heb ik ook eigenlijk alleen maar. Ja dat snap ik heel goed. Blijft uiteindelijk natuurlijk hele periode spannend. Ik zal wat geduld moeten hebben